Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• JB1308
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-10-2018
Hallo allen,

ivm het wegvallen van ISDN zijn wij VOIP aan het overwegen.
wij hebben op dit moment een FTTH verbinding die wij enkel voor het Cloudwerken gebruiken.
de ene aanbieder geeft aan dat een EVC op een FTTH verbinding niet mogelijk is. De ander aanbieder geeft aan dat dit wel kan.

Kunnen jullie aangeven wie gelijk kan hebben?
ik kan er nl niet zo veel over vinden.

Ons pand bevindt zich in een woonwijk.

Hoor graag,

met vriendelijke groet,

Beste antwoord (via JB1308 op 25-10-2018 14:11)

• ChaserBoZ_
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-06 06:54
Dat is afhankelijk van zowel de telco (van wie de fiber daadwerkelijk is) als de ISP (waar jij je dienst afneemt), beide moeten het ondersteunen.

Op een KPN FTTH lijn is een EVC gewoon mogelijk. Hou wel in de gaten dat dat niet betekent dat de SLA ook afdoende is voor telefonie.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-06 06:54
Dat is afhankelijk van zowel de telco (van wie de fiber daadwerkelijk is) als de ISP (waar jij je dienst afneemt), beide moeten het ondersteunen.

Op een KPN FTTH lijn is een EVC gewoon mogelijk. Hou wel in de gaten dat dat niet betekent dat de SLA ook afdoende is voor telefonie.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Piebas
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-06 14:11
Ik weet niet of ze kunnen leveren bij jullie maar zelf heb ik hele goede ervaringen met: https://heldenvan.nu
ik ga er vanuit dat ze dat kunnen leveren.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True