Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 15:18
Beetje twijfel of ik du in WAO of Sport moet vragen, maar here goes...

Kent iemand een goed alternatief voor een Polar T31 ongecodeerde hartslagmeter? Ik wil die gebruiken icm een Life Fitness crosstrainer, dus het moet wel degelijk een lowtech ongecodeerde chest strap zijn. Bluetooth en dergelijke werkt allemaal niet.

Mijn crosstrainer had een meegeleverde borstband, maar de elastiek is na een paar jaar gebruik helemaal uitgerokken, en ze vragen een onredelijk hoge prijs voor een nieuwe elastiek.
Ik heb ondertussen 2 Kalenji hartslagmeters van bij Decathlon gehad (het bijgeleverd horloge gebruik ik niet). Die werken vrij goed maar de elastieken beginnen ook vrij snel uit te rekken en het plooibare deel van de hartslagmeter zelf begint scheuren te vertonen.

Dus ik overwoog de Polar, tot ik las dat de batterij niet vervangbaar was. Toch ook wel lullig :|
Iemand nog een ander voorstel?

edit:
budget: €30-40 heb ik er wel voor over. 't Is niet dat ik een hardcore marathonloper ben en dat ik heel nauwkeurige HR wil. Het mag er gerust een paar bpm naast zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door freeco op 23-10-2018 10:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@freeco dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT.

Verder is je OP al vrij compleet, maar zou je nog even je budget willen toevoegen?