Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ps4 aansluiten op monitor lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Jacksailz
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 31-03-2020
Hallo,

Ik probeer mijn ps4 aan te sluiten op mijn monitor met een dvi - hdmi kabel, maar hij geeft de melding buiten bereik ?
Kan iemand mij helpen of is dit onmogelijk?

Groetjes

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19-06 11:03

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Jacksailz schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:11:
Hallo,

Ik probeer mijn ps4 aan te sluiten op mijn monitor met een dvi - hdmi kabel, maar hij geeft de melding buiten bereik ?
Kan iemand mij helpen of is dit onmogelijk?

Groetjes
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Ik kan me niet voorstellen dat je de eerste met dit probleem bent en dat Google geen raad weet met je zoekopdracht.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-06 16:00
Opstarten in safe mode.
Waarschijnlijk staat de playstation op een resolutie die het scherm niet aan kan.

https://www.playstation.c...fe-mode-on-playstation-4/ (Selecteer optie 2)

[Voor 4% gewijzigd door Rule op 22-10-2018 13:18]

• Jacksailz
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 31-03-2020
Hij werkt alleen op 1080i en niet op 1080p. Maar dan krijg ik niet heel mijn beeldscherm gevuld.

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-06 16:00
Dat ligt niet aan de resolutie maar mogelijk aan de instellingen van het scherm zelf. moet je aan wat knoppen draaien en kijken of je daar instellingen vind over het centreren of uitvullen van het scherm.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:56

nelizmastr

Goed wies kapot

Jacksailz schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:27:
Hij werkt alleen op 1080i en niet op 1080p. Maar dan krijg ik niet heel mijn beeldscherm gevuld.
Dat heeft te maken met overscan en underscan, een fenomeen dat normaal alleen op TV's voorkomt. Je zal moeten spelen met de instellingen op de PS4 om het beeld vullend te maken.

Dat gezegd hebbende, je monitor heeft geen HDMI dus? Is dan wel een oud ding ;)

I reject your reality and substitute my own

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:50
Wat is de resolutie van je monitor? Als dit bijvoorbeeld 1366x768 of 1440x900 is (of misschien zelfs een andere Beeldverhouding) en je PS4 de voor HDMI standaard resoluties als 1024x720 (HD) of 1920x1080 (FHD) uitspuugt dan kan het gebeuren dat je een foutmelding of niet beeldvullend beeld krijgt.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True