Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:33
Heeft iemand enig idee hoe ik titels kan plaatsen in videobestanden die in 360 graden over / under zijn aangeleverd?

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:57

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Lees je vraag eens op je gemak door. Zou je zelf met deze informatie een gericht antwoord verwachten?

* Waarmee zijn ze gemaakt.
* Welke software gebruik je. Pinnacle Studio 22 Ultimate
* Heb je nog geen software - ben je opzoek gratis of is er een budget.

Verder verwachten we iets meer eigen inzet als er vragen gesteld worden op Tweakers. Wat heb je zelf gevonden en geprobeerd.

Graag dan ook je start post aanvullen. Het zou zonden zijn als we je topic moeten sluiten ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Daan_ op 22-10-2018 18:34 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:33
Superdaantje schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:39:
Lees je vraag eens op je gemak door. Zou je zelf met deze informatie een gericht antwoord verwachten?

* Waarmee zijn ze gemaakt.
* Welke software gebruik je. Pinnacle Studio 22 Ultimate
* Heb je nog geen software - ben je opzoek gratis of is er een budget.

Verder verwachten we iets meer eigen inzet als er vragen gesteld worden op Tweakers. Wat heb je zelf gevonden en geprobeerd.

Graag dan ook je start post aanvullen. Het zou zonden zijn als we je topic moeten sluiten ;).
Lees je antwoord nog eens op je gemak door. Zou je zelf met dit antwoord genoegen nemen?
De titel, waarin Pinnacle Studio 22 wordt genoemd, is misschien te lastig? Staat ergens dat ik andere software zoek of dat ik vragen heb over het budget?
Verder verwacht ik iets meer inzet als het gaat om het beantwoorden van een vrij duidelijke vraag.
Je mag dit topic dan ook sluiten. ( en achter 'zonden" hoort geen 'n')

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Dit topic is gesloten.