Toon posts:

cpu speed naar beneden

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oud belastingprogramma's deze draait op een lage cpu snelheid, hoekrijg ik dit voor elkaar (dell optiplex gx110)
het wil niet in de bios

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
:?

okay, even diep ademhalen en dan nog een keer je vraag stellen want ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeel graag helpen, maar begrijp er geen f*ck van...

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Ik vermoed dat hij niet kan volgen met typen of zo >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik werk nu op een p3 700mhz en het progje draait op 200 of 300 mhz. De snelheid moet naar benedum, ander werkt het progje niet

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Hij hebt zown dos programma wat net als oude spelletjes voor XT's te snel gaan als je pc te snel is. Net zoals digger op een 486, zoef, zoef RIP. :P
Toch?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Wil je de kloksnelheid terugbrengen om een oud belastingprogramma te gebruiken :? Ik snap dat niet.

Gebruik een nieuwer programma.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Waarom werkt dat proggie niet? Het rekent toch gewoon een beetje sneller :? Voor ouwe spelletjes zou ik het idd nog kunnen begrijpen.

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
download anders ff wat nieuwere proggies van ze! Zijn er vast wel |:(

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Krijg je nog geld van de belasting uit 1985 ofzo?

Money for nothin' and your chicks for free

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
offtopic:
de belastingregels zijn net aangepast hoor...zoveel kun je niet met je oude belastnigprogrammatjes....

kun je je proc niet op halve snelheid laten draaien? dat kan ik nl. wel in mijn bios instellen....wat voor een mobo heb jij?

trouwens, als je je pc in veilige modus opstart...dan wordt je pc toch ook op halve snelheid gestart? (tenminste, bij mij wel, alweer....niet dat ik dat ooit nodig heb gehad :) ) dus ik zou zeggen, pc goed laten crashen, opstarten en dan je belasting-prog draaien...

Verwijderd

D'r waren een paar progjes die instructies in de cpu lieten loopen, waardoor die dus trager werd. Ik weet niet meer hoe ze heten, omdat ik ze zelf niet meer nodig heb. Probeer maar zo'n searchengine. Met een beetje mazzel staat er wel wat tussen.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op vrijdag 20 juli 2001 15:29 schreef ajay het volgende:
D'r waren een paar progjes die instructies in de cpu lieten loopen, waardoor die dus trager werd. Ik weet niet meer hoe ze heten, omdat ik ze zelf niet meer nodig heb. Probeer maar zo'n searchengine. Met een beetje mazzel staat er wel wat tussen.
Moslo! :D

Verwijderd

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:51

Hoicks

Techno!

Met ctrl + alt + - tegelijkertijd indrukken kun je toch je cpuspeed verlagen? of werkte dit alleen toen je nog een turbo knop had?

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 15:47 schreef Hoicks het volgende:
Met ctrl + alt + - tegelijkertijd indrukken kun je toch je cpuspeed verlagen? of werkte dit alleen toen je nog een turbo knop had?
Zelfs mét turboknop werkt dat niet :D
tenminste, niet op mijn server :)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 15:47 schreef Hoicks het volgende:
Dat werkte vroeger ja....

nu al lang niet meer.

Verwijderd

Anders zet je gewoon de L1 en de L2 cache uit.
Pagina: 1