Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advertentie valt over tekst van nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

• Bartmanz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 02-06 21:47
Af en toe gebeurt het dat een advertentie boven aan een nieuwsbericht deels over het nieuwsbericht heen valt.

Zojuist had ik het op: nieuws: Google maakt firmware Titan M-beveiligingschip van Pixel 3 open source

[Voor 11% gewijzigd door Bartmanz op 22-10-2018 10:08. Reden: Plaatje komt niet goed door]

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:51

crisp

Devver

Pixelated

We hebben dit vaker gehoord van gebruikers, maar hebben het zelf helaas nog niet kunnen reproduceren. Het is dus onduidelijk waar dit door veroorzaakt wordt :(

@chengbondkwok kan jij zien of dit een premium is?

[Voor 11% gewijzigd door crisp op 22-10-2018 10:04]

Intentionally left blank

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:23

chengbondkwok

Business Intelligence
crisp schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:03:
[Afbeelding]

We hebben dit vaker gehoord van gebruikers, maar hebben het zelf helaas nog niet kunnen reproduceren. Het is dus onduidelijk waar dit door veroorzaakt wordt :(

Het is inderdaad een premium campagne. Helaas weten we nog steeds niet wat de exacte oorzaak is. We weten dat het elke keer een billboard is, maar het is niet frequent en ook niet consistent, wat het des te ingewikkelder maakt. Ook de reproduceerbaarheid van deze 'feature' valt tegen; we kunnen de banners forceren, maar ze blijven goed gepositioneerd.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@Bartmanz: zie je dit vaker, of was het eenmalig? Als je het nog eens tegenkomt, kan je dan misschien eens kijken in je javascript console (F12 -> Console) of je daar foutmeldingen ziet?

Intentionally left blank

• Bartmanz
Ik heb het al vaker gezien.
De volgende keer kijk ik of ik foutmeldingen zie en zal ik ook even kijken of ik iets in de HTML/CSS zie waardoor hij over de tekst valt.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Bartmanz schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:25:
Ik heb het al vaker gezien.
De volgende keer kijk ik of ik foutmeldingen zie en zal ik ook even kijken of ik iets in de HTML/CSS zie waardoor hij over de tekst valt.
Top! alvast bedankt :)

Intentionally left blank

• enigmafan
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Angular, Cordova & Swift

crisp schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:03:
[Afbeelding]

Oh verdorie, ik had zojuist exact hetzelfde als dit plaatje maar ik ben weggemanouvreerd van de hoofdpagina om het te melden in dit topic 8)7
Het komt dus nog voor...

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

• Bartmanz
Zojuist weer een reclame van Media Markt die over het artikel heen viel.
HTML dumpje: https://pastebin.com/8kLW7nBy

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We zijn er van op de hoogte dat dit nog steeds voorkomt, en Google is er ook nog steeds mee bezig...

Verdere meldingen kunnen overigens beter hier: Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True