Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mijn vraag
Hoe is de geluidskwaliteit van de Sennheiser HD 4.50 BTNC in Skype (for business) calls? Ik zoek naar een NC wireless headset voor gebruik op kantoor, en zit veel in calls. Momenteel gebruik ik een wired headset met een microfoon "op een stokje" die dichter bij je mond komt. Ben benieuwd hoe de kwaliteit van deze headphone is op het gebied van calls.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 laptop

[ Voor 3% gewijzigd door Duci op 22-10-2018 09:02 . Reden: Verduidelijking: de vraag gaat over de Sennheiser HD 4.50 BTNC ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32
De geluidskwaliteit van Skype for Business zelf is perfect. Door gebruik van de Silk codec is het kristal helder.
De headset is meer van belang en ook vaak waar het mis gaat. Haal in ieder geval een Skype / Lync certified headset van Plantronics, Sennheizer of Jabra. Die hebben verschillende modellen voor verschillende situaties en prijzen.

Als je op kantoor zit met veel calls zou ik een dubbele headset aanraden. Dat maakt het een stuk rustiger om je te focussen op de call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MuddyMagical schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:59:
De geluidskwaliteit van Skype for Business zelf is perfect. Door gebruik van de Silk codec is het kristal helder.
De headset is meer van belang en ook vaak waar het mis gaat. Haal in ieder geval een Skype / Lync certified headset van Plantronics, Sennheizer of Jabra. Die hebben verschillende modellen voor verschillende situaties en prijzen.

Als je op kantoor zit met veel calls zou ik een dubbele headset aanraden. Dat maakt het een stuk rustiger om je te focussen op de call.
Dank voor de tip! Ik had slecht aangegeven dat de vraag over de Sennheiser HD 4.50 BTNC gaat. Ik ben benieuwd of mensen ervaring hebben met deze headset icm skype.