Toon posts:

gtx 1080 vs rtx 2070 vs vega 64

Pagina: 1
Acties:

• Roffel37
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-12-2022
Dag allen,

Voor het samenstellen van m'n pc rest er me enkel nog de keuze van de gpu.
Ik heb een 144hz 1080p monitor zonder gsync of freesync.
Ik had 1 van onderstaande 4 in gedachten.

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus ROG Strix GeForce RTX 2070€ 0,-€ 0,-
1MSI GeForce GTX 1080 GAMING 8G€ 554,46€ 554,46
1MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G€ 529,-€ 529,-
1Sapphire NITRO+ Radeon RX Vega64 8G HBM2€ 525,03€ 525,03
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.608,49

Na wat rondsnuffelen op het net vind ik iets betere prijzen:
De msi armor rtx 2070: +-€540
rog strix rtx 2070:+-€650
De sapphire vega 64 + 3games: €480.
Tot slot is de MSI gaming gtx 1080: €499.

De msi gtx 1080 & sapphire vega 64 koos ik omdat ze koel en stil draaien en de build quality ook goed lijkt. Gepaard met een deftige prijs.
De vega 64 gebruikt wel meer stroom, is dit iets dat in overweging genomen moet worden? of is dit te verwaarlozen.
De RTX 2070 series is nog weinig van gekend, ik koos er deze 2 uit omdat de 10series strix een van de beste is en de koeling er dezelfde uitziet. De msi armor lijkt volgens de eerste reviews ook goed te performen voor entry level kaart.
Is een duurdere kaart als de strix te opteren over een entry level kaart als msi armor? Kennen higher end kaarten over het algemeen een langere levensduur?

Momenteel lijkt het me interessanter om voor een rtx2070 te gaan over een gtx 1080 (iets betere performance en potentieel in raytracing en dlss) voor een kleine meerprijs.
Maar dan is er ook nog het aanbod van amd met hun sapphire vega 64 & een leuke bonus van 3 games voor 480 euro.

Alvast bedankt voor de hulp.
Mochten er een kaart zijn die ik over het hoofd zie mag deze uiteraard aangeraden worden :)

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik zou de 2070 lekker laten liggen.
Als je graag een kaart uit de 20-serie wil hebben is alleen de 2080ti de moeite waard.
Waarom?

Dat legt deze meneer je uit:

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Roffel37 de 2070 presteert over het algemeen beter dan 1080. Vega64 zit er net onder. dus zou ik voor een budget van 550,- voor de 2070 kiezen.

[Voor 0% gewijzigd door Hackus op 22-10-2018 09:37. Reden: typo]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-06 10:53
De Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 wil je niet ben ik bang. Die gaat in de EU boven de 700 euro zitten voorlopig. Een die je nog wel kunt meepakken is hier een auto-notify instellen: https://eu.evga.com/produ...s+Family&chipset=RTX+2070 .

Verder zou je deze nog in de gaten kunnen houden:

https://www.gputracker.eu/stock/gpu/NVIDIA_RTX_2070_8G
https://www.gputracker.eu/stock/gpu/NVIDIA_GTX_1080
https://www.gputracker.eu/stock/gpu/AMD_VEGA_64

Als je niet tweedehands wilt kopen lijkt me de RTX 2070 dan wel de beste optie. Prijstechnisch scheelt 't allemaal weinig terwijl je met de RTX 2070 wel een aantal voordelen hebt t.o.v. een GTX 1080: betere async compute support, (beperkte) RTX feature support in de toekomst en een verbeterde architectuur:

Die laatste zie je hier bijvoorbeeld goed terugkomen:

De GTX1080 zou ik nieuw dus negeren en eerder een keuze maken tussen Vega 64 en een RTX 2070 op basis van de prijs.

[Voor 49% gewijzigd door Paprika op 21-10-2018 23:48]

• Roffel37
@M!chel de 2080ti is een beetje boven budget :) ik overweeg vooral de 2070 omdat deze prijzen en performance aansluiten bij 1080 & vega 64 los van de nieuwe snufjes.

@Hackus Kan ik van entry level MSI armor een gelijkaardige levensduur verwachten als de duurdere kaarten? Of gaan deze rapper falen?

@Paprika Op alternate.de staat ie voor €629, na omrekenen van btw en verzendkosten dus rond de €650, deze is idd een pak lager als de prijzen die we in belgie en nederland zien voor deze kaart :) Is ze voor deze prijs wel de moeite waard?
https://www.alternate.de/html/product/1491137

• Paprika
Roffel37 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:48:
@Paprika Op alternate.de staat ie voor €629, na omrekenen van btw en verzendkosten dus rond de €650, deze is idd een pak lager als de prijzen die we in belgie en nederland zien voor deze kaart :) Is ze voor deze prijs wel de moeite waard?
https://www.alternate.de/html/product/1491137
629 euro maakt hem wel al meteen bijna 33% duurder dan de Vega kaart van Sapphire die je noemde. Het is wel een betere deal dan wat ze in Nederland bieden, want hier heb je een blower model van ASUS voor die prijs:
https://www.alternate.nl/.../product/1488671?lk=26560

• M!chel
  • Niet online
Roffel37 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:48:
@M!chel de 2080ti is een beetje boven budget :) ik overweeg vooral de 2070 omdat deze prijzen en performance aansluiten bij 1080 & vega 64 los van de nieuwe snufjes.
Let wel goed op dan. De 2070 presteert ongeveer even goed als de 1080 en heeft alleen raytracing als 'meerwaarde'.
Tussen aanhalingstekens omdat raytracing nog niet echt geïmplementeerd is in de meeste games. Dus echt veel meerwaarde heeft het ook nog niet.

• Paprika
M!chel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:52:
[...]

Let wel goed op dan. De 2070 presteert ongeveer even goed als de 1080 en heeft alleen raytracing als 'meerwaarde'.
Tussen aanhalingstekens omdat raytracing nog niet echt geïmplementeerd is in de meeste games. Dus echt veel meerwaarde heeft het ook nog niet.
Ik post letterlijk zojuist bewijs dat jouw stelling weerlegt...

[Voor 3% gewijzigd door Paprika op 21-10-2018 23:55]

• M!chel
  • Niet online
Paprika schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:54:
[...]

Ik post letterlijk zojuist het tegenbewijs dat jouw stelling niet correct is. 8)7
Toch wel, die paar fps verschil dat de 2070 sneller is staat niet evenredig tot de prijs die je ervoor moet betalen.
De 1080 heeft ten opzichte van de prijs meer voordelige performance.
Kijk anders even het filmpje wat ik even terug poste, die legt het ook duidelijk uit.

Beetje vreemd ook om uit te gaan van 1 benchmark, van 1 spel. En dan ook nog een game met een niet zo heel veel eisende engine. ;)

[Voor 12% gewijzigd door M!chel op 22-10-2018 00:01]

• Paprika
Dat filmpje zegt niets over de prijzen. Waarom zou je hetzelfde betalen voor minder performance? Een GTX 1080 is nieuw gewoon niet interessant.

Dit zijn de goedkoopste GTX 1080 en RTX 2070 prijzen voor winkels die naar Nederlandse adressen versturen:

En nogmaals, de architectuur is wel verbeterd, of is ruim 25% betere Vulkan performance ook al verwaarloosbaar tegenwoordig...

[Voor 21% gewijzigd door Paprika op 22-10-2018 00:11]

• M!chel
  • Niet online
Dan ga je voor een 2070 toch, het is gelukkig mijn geld niet :P

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 21:47
Voor die prijs van die Asus strix,kan je een 1080ti halen die veel sneller is als al die kaarten,dan wist ik het wel

• Roffel37
@Paprika Ik ben niet echt voorstander van 2e hands idd aangezien ik geen idee heb hoe hard die gepushed is. En voor zoveel geld maak ik liever geen gokjes :)
De strix is inderdaad direct 20% duurder als de msi armor. Maar als de higher end models een betere levensduur hebben kan dat al een deel compenseren natuurlijk. Of zal dit vergelijkbaar zijn?

@M!chel Gelijk ik het begrijp is de voornaamste reden dat Amerikanen de 10-series aanraden over de 20-series is omdat de 10-series daar een pak goedkoper zijn als hier. Hier liggen de performance & prijzen veel dichter bij elkaar.
Voor raytracing is het nog enkele generaties wachten dus het gaat me voornamelijk om de performance. en een rtx 2070 is nu al dat tikkeltje sneller en zal met driver updates vermoedelijk nog wel een tikkeltje winnen.

@freaky35 Dat hoor ik iedereen steeds zeggen, maar hier in België is de goedkoopste 1080ti €699 en dat zijn dan goedkopere merken als gigabyte (waar ik gtx 960 kaart van had die na 3 jaar er reeds de brui aan gaf), een msi gaming 1080ti of asus strix 1080ti kijk je al naar €850-€900.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 21:47
Gigabyte is geen goedkoop merk,maar een 1080ti is gewoon veel sneller als die 2070.

Je hebt toevallig pech gehad met je kaart,dat kan gebeuren,knap vervelend,maar dat betekend niet dat het merk zelf niet wat is. :)

Je moet het zelf weten natuurlijk,maar een 1080ti is gewoon veel meer waar voor je geld als een 2070,nieuw betekend niet gelijk altijd beter :)

[Voor 6% gewijzigd door freaky35 op 22-10-2018 00:30]

• Anoniem: 197141
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Rond de 500 Euro nieuw is het lastig kiezen.
RTX 2070 is het nieuwst, RX Vega geeft veel rekenkracht en is met wat tweaken wel zuiniger te krijgen.

• Roffel37
@freaky35 ben het eens dat een 1080ti beter is als een 2070. Maar dan moeten we kijken naar een 2070 voor €529 vs een 1080ti voor €699. :), dit is dus een goede 30% duurder voor 15%? extra performance?
Ik denk ook dat voor 1080p & 144hz de 1080ti wat overkill is.

@Anoniem: 197141 Wat bedoel je exact met de grote rekenkracht? Is deze niet vergelijkbaar dan?
De kaart zal voornamelijk dienen voor te gamen op 1080p 144hz.
Vooral met de 3 extra games die ik eventueel kan doorverkopen of zelf spelen lijkt de vega 64 me ook geen slechte value.
Als er aan de kaart "getweakt" wordt, valt deze dan nog steeds onder garantie? Is dit iets dat een leek als mezelf zou kunnen of moet je verstand van de zaken hebben? Gaat dit de levensduur van de kaart verkorten?

[Voor 3% gewijzigd door Roffel37 op 22-10-2018 00:48]

• Blaat
  • Laatst online: 08:38

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Op 1080p kan je geen slechte koop doen. Alle kaarten die je aanhaalt zijn ruimschoots voldoende om alles op de hoogste instellingen te kunnnen spelen.

Echter, Vega kaarten zijn sneller CPU limited dan geforce kaarten, wat ze op lage resoluties minder laat presteren dan de concurrentie.

Vanuit dat perspectief zijn er 2 goede redenen om voor Vega te gaan:
- Je wil de voordelen van FreeSync
- Je bent principieel tegen nVidia

Beiden zijn op jou niet van toepassing dus dan zou ik ten alle tijde voor nVidia kiezen.

Welke dan? Tja... De 2070 is the latest and greatest, de 1080 is net iets beter geprijsd. Ik zou ondanks de slechtere prijs voor de 2070 gaan. Waarom? Meer geheugenbandbreedte. Mocht je later naar een hogere resolutie over willen stappen dan kan je iets betere relatieve performance verwachten t.o.v. de 1080. Daarbij komt dat HDR de toekomst gaat zijn in gaming en de 2070 heeft geen enorme performance hit daarmee (wat de 1080 wel heeft).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Flapwaaier
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-04 08:58
Ik heb hier hetzelfde probleem, alleen dan met een 4K monitor met freesync.

Na lang peinzen ben ik er nog niet aan uit, maar mijn gedachtegang was:
De 2070 is (redelijk) aantrekkelijk geprijsd
De 1080 is t.o.v. de 2070 even duur en biedt minder (o.a. qua driver optimalisaties al helemaal uitgeknepen, de 2070 nog niet).

De Vega 64 is aantrekkelijk wegens freesync, maar werkt out-of-the-box niet optimaal en er is best wat tweaking voor nodig om tot een snellere, betere en zuinigere kaart te komen. Daar moet je best wat tijd in steken en het kan ten alle tijden "zomaar" fouten geven (net als overclocking), wat mij tegen houd. Ik heb liever een goed werkende plug and play oplossing.

Ik wacht de black friday deals af, als de vega 64 dan dusdanig geprijsd is dat ik 'm daarvoor niet laat liggen neem ik die, anders de 2070.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Roffel37 al die kaarten zijn wel 'goed' de één presteert wat beter dan de ander, en de één zal wat luider zijn.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 23:02
Je Monitor is niet Je van Het. Er vanuit gaande dat je deze ergens volgend jaar upgraide, en kosten een belangrijk issue zijn: AMD. Dit bespaard nu iets geld, met wat tweaken loopt die prima zuinig, en je volgende scherm is ook goedkoper. Daarnaast: prestatie verschillen zijn niet intens groot, het wordt niet het verschil tussen onspeelbaar / speelbaar.

Ja, ik ben een AMD fan.

• Blaat
  • Laatst online: 08:38

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

TunderNerd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:00:
Je Monitor is niet Je van Het. Er vanuit gaande dat je deze ergens volgend jaar upgraide, en kosten een belangrijk issue zijn: AMD. Dit bespaard nu iets geld, met wat tweaken loopt die prima zuinig, en je volgende scherm is ook goedkoper. Daarnaast: prestatie verschillen zijn niet intens groot, het wordt niet het verschil tussen onspeelbaar / speelbaar.

Ja, ik ben een AMD fan.
Ik ook, maar objectief gezien is AMD niet de beste keuze als FreeSync niet meeweegt in je keuze. Iets langzamer en iets heter voor ongeveer dezelfde prijs. Dat kan je gelijk trekken met een 1080 met wat tweaken, maar een 2070 zal hij nooit bij kunnen houden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 10:20
Als ik moraalridder zou zijn, zou ik voor de VEGA64 gaan, omdat nvidia iets teveel monopolie heeft naar mijn smaak. Daartegen, als ik gewoon goede performance per euro wil: GTXRTX2070.

De RTX2070 biedt een goede performance per euro en is veel meer future-proof dan de VEGA kaarten. Wil je G-Sync/Freesync, dan heb je met AMD een betere deal, maar zelfs dan zou ik nog voor nvidia gaan. Niet omdat ik een nvidia fanboy ben, maar omdat ik het idee heb dat de meeste games simpelweg beter en stabieler draaien op nvidia kaarten. Vaak zie je dat AMD support bij nieuwe games "hit & miss" is, terwijl nvidia support vrij consistent is.

Ps. wat is er mis met deze RTX2070 voor 529 euro?

pricewatch: Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce

[Voor 24% gewijzigd door Gamebuster op 22-10-2018 12:00. Reden: RTX / GTX mixup. Dat blijf ik denk de komende 4 jaar nog fout doen]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Als je zorgen hebt over de levensduur van je kaart zou je eens kunnen kijken naar modellen van merken als Zotac en EVGA. De eerste biedt na registratie vijf jaar garantie en bij de tweede kun je tegen een beperkte meerprijs de garantie verlengen tot 5 of zelfs 10 jaar.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 21:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Paprika schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:54:
[...]

Ik post letterlijk zojuist bewijs dat jouw stelling weerlegt...
Je post de resultaten van Wolfenstein 2 ja, letterlijk de grootste outlier in het hele gamma aan frequent geteste games. Dat resultaat kan je dus niet als norm opvoeren.

I reject your reality and substitute my own

• Roffel37
@Gamebuster De meningen over gigabyte zijn vaak verdeeld en ook mijn gigabyte kaart uit het verleden gtx 960 vertoonde vanaf 2 jaar mankementjes.

Na het bekijken van de beperkte reviews van de kaarten orden ik de RTX 2070 als volgt (op vlak van performance/koeling/geluid):

MSI armor > EVGA Black > Gigabyte windforce >Inno3D> blower varianten

Is volgens jou de gigabyte de beste van deze? of is er een kaart die ik over het hoofd zie?

• Gamebuster
Roffel37 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:51:
@Gamebuster De meningen over gigabyte zijn vaak verdeeld en ook mijn gigabyte kaart uit het verleden gtx 960 vertoonde vanaf 2 jaar mankementjes.

Na het bekijken van de beperkte reviews van de kaarten orden ik de RTX 2070 als volgt (op vlak van performance/koeling/geluid):

MSI armor > EVGA Black > Gigabyte windforce >Inno3D> blower varianten

Is volgens jou de gigabyte de beste van deze? of is er een kaart die ik over het hoofd zie?
"De beste"? ik sorteerde gewoon op prijs :+
Qua mankementen: Ik heb persoonlijk geen negatieve ervaringen met Gigabyte. Ik heb wel negatieve ervaringen met MSI, XFX (bestaan zij nog?) en Asus. Is het te onderbouwen met statistieken dat Gigabyte kaarten eerder de geest geven of had je gewoon pech?
-The_Mask- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

De videokaart is niet te krijgen.
Denk je dat-ie nooit geleverd gaat worden? Welke RTX2070 is wel al verkrijgbaar dan?

[Voor 31% gewijzigd door Gamebuster op 22-10-2018 11:58]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gamebuster schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:55:

Denk je dat-ie nooit geleverd gaat worden?
Vast wel ooit, maar voor hetzelfde duurt het nog maanden voordat je de videokaart voor dat bedrag kan krijgen. En over een paar maanden kan alles er weer anders uitzien.
Welke RTX2070 is wel al verkrijgbaar dan?
De (te) dure modellen, zie de pricewatch.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Gamebuster
-The_Mask- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:00:
[...]

Vast wel ooit, maar voor hetzelfde duurt het nog maanden voordat je de videokaart voor dat bedrag kan krijgen. En over een paar maanden kan alles er weer anders uitzien.
Dan annuleer je je order (WKOA) en koop je een andere. Moet je natuurlijk geen haast hebben / ongeduldig zijn :D Zowel Megekko als Azerty hebben ze als pre-order in de shop staan; die 2 lijken me redelijk betrouwbaar. Als extra risico dekking kan je misschien betalen met aankoopverzekering. (bijv. met creditcard of rekeningen bij bijv. SNS)
De (te) dure modellen, zie de pricewatch.
Tja als ze in de buurt van een GTX1080 worden is het niet heel interessant om voor een RTX2070 te gaan.

[Voor 23% gewijzigd door Gamebuster op 22-10-2018 12:05]

• Roffel37
Is het voor de 2070 nodig om te pre-orderen, of zullen deze binnen 2 a 3 weken overal in stock zitten?

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-06 14:39
Roffel37 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:38:
Is het voor de 2070 nodig om te pre-orderen, of zullen deze binnen 2 a 3 weken overal in stock zitten?
Mijn glazen bol zegt misschien. Het kan ook een vingervlek zijn geweest.

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:58
M!chel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:30:
Ik zou de 2070 lekker laten liggen.
Als je graag een kaart uit de 20-serie wil hebben is alleen de 2080ti de moeite waard.
Waarom?

Dat legt deze meneer je uit:

[YouTube: Why Nvidia Doesn't Want You To Buy The 20-Series]
Misschien dat nvidia idd wil dat de 10-serie wordt gekocht, maar dat het niet valide is om de 20-serie te kopen slaat natuurlijk helemaal nergens op.

• Roffel37
Ik zie net dat de gigabyte 1080 ti te koop is voor €650. Iemand ervaring met deze kaart?
Is dit een betere deal als de rtx 2070 kaarten?

#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G€ 649,-€ 649,-
1Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce€ 529,-€ 529,-
1MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G€ 529,-€ 529,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.707,-

• Paprika
Je betaalt 22.5% meer voor 7% meer performance. Dus die keuze moet je zelf maken. Het is wel in ieder geval logischer om die kaart te nemen dan een RTX 2070 Strix van 625 euro. Gezien je resolutie wordt 't dan wel maar de vraag of je er iets aan hebt, omdat je CPU waarschijnlijk een zware bottleneck gaat vormen.

[Voor 29% gewijzigd door Paprika op 22-10-2018 16:47]

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 20:51

Turismo

Clobberin' time!

M!chel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:52:
[...]

Er is uiteraard wel iets meer onder de motorkap dan enkel Raytracing features.
DLSS en native h.264 encoding (verbetering voor streaming en media creation) om er een paar te noemen.

Het is niet veel meer dat toegegeven, maar het kan net de key features zijn die het verschil uitmaken.
Zie voor overige features ook:
https://www.rockpapershot...lease-date-best-features/

[Voor 4% gewijzigd door Turismo op 22-10-2018 21:30]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

• Roffel37
Het zal de MSI RTX 2070 Armor worden. Bedankt voor de hulp!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 23:03

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

En? heb je hem al besteld en in huis gekregen? :)
Ze gingen woensdag bij Megekko als zoete broodjes .. 6 stuks in de morgen, om 17:00 alle 6 weg!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Niet online
Ik heb 2x Vega64 in Crossfire beetje getweakt met lagere voltages en dat scoort in 3Dmark Timespy hoger dan 2080 Ti.

[Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 197141 op 25-10-2018 23:43]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Dit moet ook wel een goede kaart zijn. Beter dan de witte gigabyte.. En deze is bij alternate nu 649

Dit is de black editie 1080ti

pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC BLACK 11G

[Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 25-10-2018 23:52]

• Niet online
De witte en zwarte zijn dezelfde kaarten met ander kleurtje.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee