In mijn stokoude Clio zat een Sony radio die geen handsfree ondersteunde en zodoende verleden week een Pioneer MVH-S510BT autoradio aangekocht en in het dashboard geplaatst. Verliep probleemloos en na het aanzetten wat vragen beantwoorden en daarna een zender opgezocht maar helaas krijg ik alleen maar geluid via de tweeters terwijl voorheen de speakers in de deuren altijd goed hebben gefunctioneerd.
In het menu wat je verplicht door moest lopen stelde hij wel een paar vragen waar ik eigenlijk niets van snapte.
Er werd gevraagd om de FM Step en de keus is 100 of 50kHz
En de speaker mode, Network of Standard
De zenders komen door dus daaraan ligt het niet dus heb ik als eerste Standard speaker mode veranderd naar Network maar dat maakte niets uit, de deurspeakers blijven zwijgen.
De connector van de speaker van de auto heeft maar vier draden, twee voor links en twee voor rechts en daar zitten dus zowel de deurspeakers als de tweeters op aangesloten.
Wie heeft een idee wat er hier aan de hand is?
In het menu wat je verplicht door moest lopen stelde hij wel een paar vragen waar ik eigenlijk niets van snapte.
Er werd gevraagd om de FM Step en de keus is 100 of 50kHz
En de speaker mode, Network of Standard
De zenders komen door dus daaraan ligt het niet dus heb ik als eerste Standard speaker mode veranderd naar Network maar dat maakte niets uit, de deurspeakers blijven zwijgen.
De connector van de speaker van de auto heeft maar vier draden, twee voor links en twee voor rechts en daar zitten dus zowel de deurspeakers als de tweeters op aangesloten.
Wie heeft een idee wat er hier aan de hand is?