Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe MVH-S510BT nu alleen geluid door de tweeters

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• frans666
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 27-04 13:35
In mijn stokoude Clio zat een Sony radio die geen handsfree ondersteunde en zodoende verleden week een Pioneer MVH-S510BT autoradio aangekocht en in het dashboard geplaatst. Verliep probleemloos en na het aanzetten wat vragen beantwoorden en daarna een zender opgezocht maar helaas krijg ik alleen maar geluid via de tweeters terwijl voorheen de speakers in de deuren altijd goed hebben gefunctioneerd.

In het menu wat je verplicht door moest lopen stelde hij wel een paar vragen waar ik eigenlijk niets van snapte.
Er werd gevraagd om de FM Step en de keus is 100 of 50kHz
En de speaker mode, Network of Standard

De zenders komen door dus daaraan ligt het niet dus heb ik als eerste Standard speaker mode veranderd naar Network maar dat maakte niets uit, de deurspeakers blijven zwijgen.

De connector van de speaker van de auto heeft maar vier draden, twee voor links en twee voor rechts en daar zitten dus zowel de deurspeakers als de tweeters op aangesloten.

Wie heeft een idee wat er hier aan de hand is?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True