Voor zover ik weet verplicht de GDPR de mogelijkheid om onjuiste informatie recht te zetten. Betekend dit dat wanneer een bedrijf registratie bij hun weigert i.v.m. een "verhoogd veiligheidsrisico", zij de informatie waarop ze dit baseren moeten doorgeven? Ik heb al navraag gedaan en ze beroepen zich op "dit is interne informatie". Heel leuk dat zoiets intern is, echter vraag ik me af waar het misgaat. Ik heb nog nooit geld geleend, onenigheid gehad over gemiste betalingen, etc. en kan me daarom niet indenken waarom ik een verhoogd risico zou op moeten leveren.
Dit gaat overigens over een soort online autoverhuurbedrijf in Tsjechië, echter is GDPR hier ook van kracht natuurlijk. Vandaar dat ik hier probeer meer info op te doen. Alvast bedankt
Dit gaat overigens over een soort online autoverhuurbedrijf in Tsjechië, echter is GDPR hier ook van kracht natuurlijk. Vandaar dat ik hier probeer meer info op te doen. Alvast bedankt

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!