Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaranta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik luister al jaren in bed naar radio en podcasts, vroeger downloadde ik die en zette ik ze op mijn mp3-speler, daarna ging ik over naar de eerste iPod touch en inmiddels heb ik een iPod Touch V5. Helaas worden de apps van NPO Radio 1 en mijn meest gebruikte podcast-app niet meer ondersteund. Ik verwacht dat op termijn ook de Luisterbieb (app) dat lot zal ondergaan.
Ik wil eigenlijk niet naar de V6 overstappen, want hoe lang zal Apple iPod nog blijven ondersteunen?

Ik wil mijn telefoon niet bij mijn bed hebben, vandaar dat ik een los device wil.

Telefoon die mijn iPod kan vervangen
Het mag een ouder model zijn, tweedehands eventueel. Hij moet alleen voorlopig wel de eerder genoemde apps blijven ondersteunen.

Wat is je budget?
Ik wil het liefst tussen de €50/100,- blijven

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Radio en podcasts te luisteren. Camera, bezels, 4g, looks.. het kan me bar weinig schelen. Ik heb toch mijn ogen dicht. Ik doe er ook geen sim-kaart in en installeer alleen de genoemde apps.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil niet een te groot scherm, en kwam bijv. uit bij KENXINDA V5. Of is een telefoontje van Wiko misschien iets? Aan de andere kant is het ook wel fijn als ik niet over een jaar tegen hetzelfde probleem aanloop.

Beste antwoord (via rens-br op 26-10-2018 13:45)

• Amaranta
Inmiddels heb ik voor €45,- en iPhone se gevonden op marktplaats. Deze gaat heerlijk nog een of twee updates mee.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14:09

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

@Amaranta Een wiko toestel voldoet voor dit doel.
Android apps verdwijnen niet snel voor een bepaalde versie maar gebruik wel een recente versie
Nokia 1?

[ Voor 3% gewijzigd door Ludwig005 op 21-10-2018 13:11 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Amaranta
Inmiddels heb ik voor €45,- en iPhone se gevonden op marktplaats. Deze gaat heerlijk nog een of twee updates mee.