Ik heb laatst even gpu's (nVidia) gewisseld en getest en daarna had ik in eens geen geluid meer. Het enige wat ik gedaan heb is de drivers voor de kaarten installeren en heb daar normaal nooit problemen mee gehad. Ik heb van alles geprobeerd en kom er nog steeds niet uit. Googelen geeft inmiddels allemaal dezelfde antwoorden. Wat ik geprobeerd heb is: drivers van realtek updaten, ipv realtek HD audio apparaat gebruiken, speakers en realtek verwijderen uit apparaatbeheer en dan opnieuw opstarten, speakers zitten sowieso in de goede aansluiting en ze werken met een ander apparaat ook gewoon, staan als standaard ingesteld en vast wel meer, maar daar kom ik even niet op
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Er staat vast in eens iets verkeerd waar ik niet op kom/kan komen.
Edit:
Even een update: geluid via een usb adapter werkt wel om een of andere reden. Dus via de normale 3.5mm ingangen geen geluid met de speakers en via usb wel

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Er staat vast in eens iets verkeerd waar ik niet op kom/kan komen.
Edit:
Even een update: geluid via een usb adapter werkt wel om een of andere reden. Dus via de normale 3.5mm ingangen geen geluid met de speakers en via usb wel

[Voor 9% gewijzigd door Dardo op 22-10-2018 13:30]