Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[EnGenius ehn202] Client bridge werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• kromme
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:12

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Medetweakers,

Misschien dat een van jullie mij het volgende probleem kan verklaren. Ik heb een engenius ehn202 die ik als client bridge heb ingesteld en gekoppeld aan ons bedrijfs wifi netwerk. Dit stuk werkt perfect. Nu hang ik achter dit device een switch waar ik 2 printers op in prik. Ping ik printer 1 dan krijg ik responce, ping ik printer 2 krijg ik geen response.
Prik ik printer 2 opnieuw in, kan ik deze wel weer pingen maar printer 1 niet. als ik vervolgens weer een ping-t open zet naar printer 1 dan kapt hij 2 af en gaat printer 1 weer pingen.
Het lijkt erop of de enginius maar 1 device kan handelen.
Nu hebben de enginius ook een WDS modus met client bridge maar dit is juist niet wat ik wil. Ik wil hem echt koppelen aan onze accespoints.

Mijn vraag is kan iemand mij dit verklaren? En is er een enterprise device die dit wel kan, ik heb thuis namelijk een oude linksys router met ddwrt die dit zelfs kan.

Wat ik zelf al heb geprobeerd:
- Andere printer neergezet
- Andere domme switch
- Andere kabel
- Andere enginius ehn202

Keep it calm...en lek mig de zuk

Alle reacties

• ijske
  • Registratie: juli 2004
  • Nu online
rogue acces point detectie in je router misschien ?
dat ie meerdere apparaten herkend aan 1 enkele poort/device en dat ie dat blokkeerd

• kromme

kromme

Topicstarter
Zal morgenvroeg eens kijken op de router. Maar we gebruiken wel meer switches op het bedrijfsnetwerk

• kromme

kromme

Topicstarter
Mmm. Kan niks van een instelling vinden die dat zou doen. Zijn er geen Kant en klaar devices waar ik dit mee zou kunnen? Zoals ik heb gedaan met ddwrt?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True