Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Keynote] "There's more in the making" 30 Oktober 2018 15:00

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22:22

There's more in de making

30 oktober organiseert Apple een event mogelijk omtrent de nieuwe iPad's en MacBook's. Het evenement wordt dit jaar ergens anders gehouden dan normaal, namelijk Brooklyn New York. Het evenement zal plaatsvinden om 15:00 Nederlandse Tijd.

Wat zijn de verwachtingen?

De geruchtenmolen gaat al langer over nieuwe iPad modellen en een refresh van de MacBook Air die zou beschikken over een retina display en smallere bezels. We verwachten dat deze maand twee versies van de iPad Pro worden geïntroduceerd : een nieuw 11-inch formaat en een nieuw ontworpen 12,9-inch formaat . Dit wordt een enorme upgrade voor de iPad Pro.

Van beide modellen wordt verwacht dat ze Face ID en het volledig scherm zonder inkeping hebben , stoppen met Touch ID, misschien zelfs de Smart Connector veranderen en mogelijk de Lightning-poort vervangen door een USB-C-poort.

iPad Pro is momenteel verkrijgbaar in twee maten: 10,5-inch en 12,9-inch. De kleinere versie verving de oorspronkelijke 9,7-inch iPad Pro terwijl de 12.9-inch-versie twee generaties lang bleef bestaan.

Dit jaar wordt van Apple verwacht dat het de randen van de 12,9-inch versie verkleint om een kleiner geheel te maken, terwijl het 10,5-inch model wordt vervangen door de 11-inch versie op volledig scherm.

Apple maakt op dit moment een computer die simpelweg MacBook wordt genoemd, de 12-inch Retina. De 13-inch-versie die de MacBook Air vervangt, zou onderweg kunnen zijn. Helaas zijn er over dit model nog weinig leaks te vinden en moeten we het doen met de informatie dat het om een instap MacBook zou kunnen gaan zonder Touchbar maar wel met TouchID.

Kijken naar het Apple Event

Het evenement is zoals gewoonlijk te zien via de website van Apple zelf, Safari voor MacOS of iOS, Microsoft Edge voor Windows 10, Google Chrome of Mozilla Firefox op de Mac of Windows 10 of een Apple TV met de Apple Events-app gedownload vanuit de App Store.

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Ik kan echt niet wachten op een nieuwe macbook die ergens redelijk in de prijsrange van 1250,- ligt en hopelijk ook wat waar voor je geld geeft.
Ik temper mijn verwachtingen overigens wel, want de afgelopen keynotes zijn op hardware gebied voornamelijk “vermakelijk” geweest..

• mprkooij
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de prijsrange van de nieuwe MacBook's. Mijn zusje heeft voor haar studie een laptop nodig en hoop dat het instapmodel redelijk geprijsd gaat worden.

• Mrkend54l
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 08-04 20:36
Een opvolger van de MacBook air. Ik ben alvast heel erg benieuwd.

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-04 09:07
Ben vooral benieuwd of er een nieuwe pencil komt, en of die compatible is met de iPad 10,5. En wat ze met de headphone Jack gaan doen op de iPad pro. Mijn live setup met software synthesizers hangt met de Jack aan de P.A

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
Is dit niet meer een topic voor algemene apple topic?

Staat in beide topics..

Ontopic: Ik kijk uit naar de nieuwe producten. In juni nog een ipad pro 10.5 gekocht en die voldoet meer dan prima. Kijk graag uit naar nieuwe macbooks of imac's voor een wat lager bedrag dan de huidige prijzen.

Vroeger nog eens een imac voor kleine 1099 gekocht die nu (9 jaar later met kleine upgrades) nog prima meegaat bij mij oom. Dus kijk uit naar een nieuw (eventueel upgradable) model.

koentjuh1987 wijzigde deze reactie 20-10-2018 19:58 (80%)

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• yorroy
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:45
Ben ook erg benieuwd naar dit event.
iPads geef ik niks meer om, maar heel benieuwd waar Apple met hun Macs naar toe gaat.

De macbook pro zal wel alleen een nieuwe cpu update krijgen maar zou er ook een nieuwe mac mini en mac pro komen?

yorroy wijzigde deze reactie 20-10-2018 19:59 (3%)

 iPhone 7 |  Watch 2 |  MBpR 2015 |  Apple TV 4 |  Hackintosh i3-6100

• mprkooij
-

mprkooij wijzigde deze reactie 20-10-2018 20:06 (100%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:17

Donstil

Grab them by the 🐈.

Gezelligheid.

Hopen op een MacMini upgrade. Mijn mediaplayer krijgt met de dag meer kuren 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 18-04 18:35
Ik ben stiekem ook eens benieuwd wanneer ze de iPod Touch uit het assortiment gaan halen. Het apparaat is nog altijd te koop op de website en is upgradable naar iOS12 maar het feit dat de productpagina nog altijd iOS11 aangeeft geeft wel aan hoeveel waarde Apple nog hecht aan dit apparaat.

Ben ook benieuwd wat ze met de Air productlijn gaan doen omdat de reguliere MB deze toch een soort van vervangen heeft.

• Luuuk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 02-04 14:19
Ik hoop op een update van de iMac. Ik had al gepland om in december of januari een nieuwe te bestellen, dus een update is dan mooi meegenomen. Het zou wel fijn zijn als Apple bij de 27" de mogelijkheid in stand houdt om zelf het RAM te verhogen...
koentjuh1987 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:52:
Vroeger nog eens een imac voor kleine 1099 gekocht die nu (9 jaar later met kleine upgrades) nog prima meegaat bij mij oom. Dus kijk uit naar een nieuw (eventueel upgradable) model.
De 20" early 2009 toevallig? Blijven prachtige apparaten inderdaad, en niet kapot te krijgen. Maar helaas al sinds El Capitan niet meer te updaten. Dus staat bij mij om die reden nu stof te happen...

Luuuk wijzigde deze reactie 21-10-2018 12:42 (50%)

• Erhnam
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:42

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik hoop echt op een nieuwe Mac Mini. Wellicht komen ze nog met iets nieuws rondom video of een nieuwe videodienst.

http://www.xbmcfreak.nl/

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
Luuuk schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:37:
Ik hoop op een update van de iMac. Ik had al gepland om in december of januari een nieuwe te bestellen, dus een update is dan mooi meegenomen. Het zou wel fijn zijn als Apple bij de 27" de mogelijkheid in stand houdt om zelf het RAM te verhogen...

[...]
De 20" early 2009 toevallig? Blijven prachtige apparaten inderdaad, en niet kapot te krijgen. Maar helaas al sinds El Capitan niet meer te updaten. Dus staat bij mij om die reden nu stof te happen...
Nee was een 21.5 model.
Vanuit de basis een prima configuratie die je daarna nog kon uitbreiden. Nu ligt helaas alles al vast en betaal je meer dan genoeg voor alleen een basis configuratie naar wens...
uitbreiden zou toch mijn voorkeur hebben. Voornamelijk geheugen en opslag.

Maar we wachten af...

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:33
Ik kijk vooral uit naar de iPad Pro. Heb nu de 9,7 inch versie sinds vorig jaar april. Deze gaat nog prima mee, maar het scherm is soms net wat te klein. Met de 11 inch zou perfect zijn.

Wat ik wel jammer vind is het tijdstip. Een rare keuze van Apple om dit in New York te houden. Ik ben benieuwd naar de achterliggen gedachten.

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-04 18:35

-SaveMe-

-klik-

Als er nieuwe iMacs aangekondigd worden neem ik aan dat de 2017 modellen nog wel even verkrijgbaar zijn, en met name ook de CTO modellen ?

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Lyca
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 11:43
Ja die zijn vaak nog even te verkrijgen. Denk maar aan bv Switch of Amac die nog stock hebben liggen en bij de Macbooks heeft Apple ook nog een hele tijd de vorige versie verkocht. De pre 2016 versie dus.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Welke shops verkopen allemaal CTO modellen? Ben naar een goede shop aan het kijken en dacht aan yourmacstore.nl maar die krijgt laatste tijd wat slechte recenties ?

• mprkooij

Apple Event zal hier worden gehouden. Iets zegt me dat dit niet zomaar een iPad "eventje" is.

Bevestigde producten door Ming-Chi Kuo:
  • iPad Pro
  • iPad Mini
  • MacBook
  • iMac
  • Mac Mini
  • Airpower
  • Airpods
Ook is er een lijst opgedoken met Mac Models die gelist zijn door Apple zelf:

New Mac model numbers registered Eurasia - MacRumors

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

mprkooij schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:54:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Apple Event zal hier worden gehouden. Iets zegt me dat dit niet zomaar een iPad "eventje" is.

Bevestigde producten door Ming-Chi Kuo:
  • iPad Pro
  • iPad Mini
  • MacBook
  • iMac
  • Mac Mini
  • Airpower
  • Airpods
Ook is er een lijst opgedoken met Mac Models die gelist zijn door Apple zelf:

New Mac model numbers registered Eurasia - MacRumors
Ooh niet in de Steve Jobs zaal deze keer?

• mprkooij
Donstil schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 23:17:
[...]

Ooh niet in de Steve Jobs zaal deze keer?
Nope. Deze grote zaal in New York. Event is voor ons ook 15.00 Nederlandse tijd. Ze zullen niet voor niets zo'n grote zaal nemen :)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Mm voor mij wordt alleen de Mini (pro) interessant eigenlijk. Tenzij ze met Nederlandse Siri op HomePod komen of ApplePay ofz.

Verder zal grote zaal in NewYork wel iets met de TV plannen te maken hebben. Extra mensen uit die wereld in de zaal ofz.

Net zoals de “Mode mensen” tijdens de watch presentatie in 2014

• Erhnam
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:42

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

mprkooij schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 23:20:
[...]

Nope. Deze grote zaal in New York. Event is voor ons ook 15.00 Nederlandse tijd. Ze zullen niet voor niets zo'n grote zaal nemen :)
Ik verwacht dat de groots zullen gaan uitpakken. Een eigen videodienst. iOS apps op de Mac, wellicht dat ze daar meer van laten zien. Of totaal iets nieuws, wat we allemaal over het hoofd hebben gezien. :)

http://www.xbmcfreak.nl/

• sonderpa
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:34
Ik verwacht geen aankondigingen van nieuwe software.
Bij de WWDC van Apple ligt de nadruk op software.
Hoogstwaarschijnlijk zal deze keer de nadruk op hardware liggen.
Het feit dat er meer dan 350 verschillende Apple logo's voor de uitnodigingen zijn gebruikt, doet mij vermoeden dat de nadruk op diversiteit in hardware komt te liggen.
Dus ik verwacht veel nieuwe hardware. ;)

• Pendora
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:31
sonderpa schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:40:
Ik verwacht geen aankondigingen van nieuwe software.
Bij de WWDC van Apple ligt de nadruk op software.
Hoogstwaarschijnlijk zal deze keer de nadruk op hardware liggen.
Het feit dat er meer dan 350 verschillende Apple logo's voor de uitnodigingen zijn gebruikt, doet mij vermoeden dat de nadruk op diversiteit in hardware komt te liggen.
Dus ik verwacht veel nieuwe hardware. ;)
Ik verwacht zelf juist de nadruk op creativiteit. Juist door alle verschillende logo's en kleuren.

Ik verwacht weinig aankondigingen maar vooral stille updates.

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-01 09:15
Ik hoop op een MacMini Pro (+32gb of 64gb) en dat de componenten los zitten en dat ze die niet zijn gaan solderen!

JustSys wijzigde deze reactie 27-10-2018 19:49 (4%)

• Slomy
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:09
Ik hoop heel hard dat de nieuwe MB waar ze het over hebben (al dan niet vervanger van de air) gebruik blijft maken van het normale toetsenbord. Kan maar niet wennen aan de nieuwe toetsenborden en ben telkens weer terug geswitched naar een MB pre 2016.

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Slomy schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:54:
Ik hoop heel hard dat de nieuwe MB waar ze het over hebben (al dan niet vervanger van de air) gebruik blijft maken van het normale toetsenbord. Kan maar niet wennen aan de nieuwe toetsenborden en ben telkens weer terug geswitched naar een MB pre 2016.
Ga er maar vanuit dat de nieuwe macbook ook hun nieuwste toetsenbord heeft. Daar is al fors in geinvesteerd. Evt terug naar het oude ontwerp is toegeven dat het een foutief ontwerp was en dat gaat Apple never nooit doen ;).

• LieveSika
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 08-01 17:48
Ik kan persoonlijk echt niet wachten tot dat die AirPower komt, jeetje wat wordt het dan gemakkelijk en hoef ik hier geen 20 oplaadkabels meer te gebruiken tegelijk.

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:31
Denken jullie dat ze de Mac mini ook van een nieuw design voorzien?

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-04 10:07
Maart1992 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:26:
Denken jullie dat ze de Mac mini ook van een nieuw design voorzien?
Het zou me toch sterk lijken dat ze zoveel jaren wachten met een update en dan geen nieuw design voorzien.

In ieder geval een erg boeiend event om te volgen! Lang geleden dat er zoveel hardware op de lijst stond :)

Gamertag: I Darks I

• Lyca
Veel kleine updates denk ik en de Mac Mini of de trashcan mac.

Hier en daar een upgrade aan de processors voor de iMac's en dat gaat het zo wat zijn.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Geen grote updates, behalve iPad Pro met nagenoeg randloos scherm en Face ID.

Wat ik me wel afvraag: geruchten gaan over een nieuwe MacBook Air 13” met Retina-display, maar ook over een upgrade voor MacBook 12”. Dat zit dan toch onwijs in elkaars vaarwater?

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 02:21
THE_BASE schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:02:
Geen grote updates, behalve iPad Pro met nagenoeg randloos scherm en Face ID.

Wat ik me wel afvraag: geruchten gaan over een nieuwe MacBook Air 13” met Retina-display, maar ook over een upgrade voor MacBook 12”. Dat zit dan toch onwijs in elkaars vaarwater?
Ik verwacht zelf dat de MacBook Air wordt vervangen door de MacBook Pro zonder Touchbar. Dat model krijgt dan misschien een nieuwe naam, waardoor de Pro-lijn alleen nog maar bestaat uit Touchbar-modellen met minstens een quad-core processor. Wat ze met de 12" gaan doen zou ik niet weten, maar ik hoop dat dat model gewoon blijft en een spec upgrade krijgt.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Lyca
Ah ja, dat zie ik ook wel gebeuren.

Je kan hopen op "pro" terug pro maken, maar het zal eerder "pro" duurder maken worden. Een ding dat zeker zal zijn, zal de prijs zijn die de hoogte in gaat.

• henri8096
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-04 13:15
Pendora schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Ik verwacht zelf juist de nadruk op creativiteit. Juist door alle verschillende logo's en kleuren.

Ik verwacht weinig aankondigingen maar vooral stille updates.
Ik verwacht gezien de titel van de Keynote ook dat er aankondigingen/release's
zullen komen die op content creators gericht zullen zijn.
Waarschijnlijk een combi van hardware en software (fcpx, motion en logic).

Over 2 weken is ook de cretive summit op de apple campus.
Dat is de gelegenheid om eventuele aankondigingen te showcasen.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ben super benieuwd! Ik hoop stiekem op een nieuwe Mac Mini + nieuwe iPad (non-pro) :)

Is het al bijna vrijdag?

• 911GT2
  • Laatst online: 04-04 12:08

911GT2

en bouwen maar!

robcoenen schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:49:
Het apparaat is nog altijd te koop op de website en is upgradable naar iOS12 maar het feit dat de productpagina nog altijd iOS11 aangeeft geeft wel aan hoeveel waarde Apple nog hecht aan dit apparaat.
Euhm... https://www.apple.com/nl/ipad-pro/
Datzelfde geldt voor de iPad Pro ;)

Hoe dan ook, ik hoop vooral dat de pro niet gigantisch gaat stijgen in prijs. Ik mag er een uitzoeken van mijn baas, en de huidige valt net niet binnen het budget, maar als ze flink gaan stijgen in prijs zal ik een alternatief moeten gaan zoeken. Gezien de price range van de iPhones tegenwoordig vrees ik voor het ergste.

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
een iPad lijkt me nou net geen device om met FaceID te moeten unlocken...lijkt mij persoonlijk zeer onhandig/onpraktisch.
Ja, of Apple komt met een nieuwe versie van FaceID, met grotere kijk/herkenningshoeken.
Mocht dat laatste waar zijn, zou het wel eens een voorproefje kunnen zijn voor FaceID voor iPhones van komend jaar

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een iPad 2018 in een compacter formaat zou voor mij de "perfecte" iPad zijn. Betaalbaar en prima specs.

39

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

DennusB schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:32:
Ben super benieuwd! Ik hoop stiekem op een nieuwe Mac Mini + nieuwe iPad (non-pro) :)
Ik ook! Kan ik die nog meenemen als optie ter vervanging van mijn 2011 mini :)

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 00:55
Weet iemand hoelang na aankondiging de ipad pro's van vorig jaar beschikbaar waren? :)

• TouchOfInsanity
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:59
WouterL schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:50:
Weet iemand hoelang na aankondiging de ipad pro's van vorig jaar beschikbaar waren? :)
Op Iculture.nl gaan ze hier vanuit:
"De voorlopige planning is dan als volgt:

dinsdag 30 oktober, 15:00: iPad-event
dinsdag 30 oktober, 19:00: iOS 12.1 release (verwacht)
vrijdag 2 november, 09:01: start pre-order iPad Pro 2018 (verwacht)
vrijdag 9 november 2018: beschikbaarheid iPad Pro 2018 (verwacht)"

• WouterL
TouchOfInsanity schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Op Iculture.nl gaan ze hier vanuit:
"De voorlopige planning is dan als volgt:

dinsdag 30 oktober, 15:00: iPad-event
dinsdag 30 oktober, 19:00: iOS 12.1 release (verwacht)
vrijdag 2 november, 09:01: start pre-order iPad Pro 2018 (verwacht)
vrijdag 9 november 2018: beschikbaarheid iPad Pro 2018 (verwacht)"
Als vorig jaar een goede indicatie is, dan zijn ze precies één week na aankondiging beschikbaar.
Dus dan:

Dinsdag 30 oktober, 15:00: ipad event
Dinsdag 6 november: release.

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat een *** tijd dit keer, vindt het toch altijd wel leuk om het live te volgen tijdens het avond eten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• 911GT2

911GT2

en bouwen maar!

Dan moet je gewoon vroeger aan je avondeten beginnen. :)

Ik vind het wel ok, ik zoek een vergaderruimte op kantoor en kijk hem daar.

911GT2 wijzigde deze reactie 29-10-2018 15:55 (45%)

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zal de baas leuk vinden als ik om 14.00 naar huis vertrek ;)

Greatsword wijzigde deze reactie 29-10-2018 15:55 (4%)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• WouterL
Unidentified schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:55:
Zal de baas leuk vinden als ik om 14.00 naar huis vertrek ;)
Stiekem tijdens het werk opzetten :-(

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-04 09:38

The Chosen One

Zie signature!

Werken van 14:00 tot 22:00.

Kun je hem bij https://www.apple.com/apple-events ook direct dan 's avonds terug kijken of moet ik dan naar youtube e.d. toe?

edit; ja dus, recent events hebben ook vid nog staan.

Ben ook benieuwd hoeveel groter de nieuwe 10.5" iPad pro uitvalt/zal zijn dan mijn huidige 1e pro (9,7") i.c.m de bezels die hier nog relatief groot zijn en daar dan klein.

The Chosen One wijzigde deze reactie 29-10-2018 20:07 (44%)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Geert1976
  • Niet online
Vandaag dag vrij van werk + de hele dag regen = mooi recept voor vanmiddag om 3 uur het Event live te gaan kijken via m'n ATV4

:)

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:33:
Vandaag dag vrij van werk + de hele dag regen = mooi recept voor vanmiddag om 3 uur het Event live te gaan kijken via m'n ATV4

Ach, ik zet de stream gewoon aan op werk, regen of zon, maakt niks uit.

Maar heb toch liever thuis op de bank met volle aandacht. :)

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• WouterL
Geert1976 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:33:

Neem je elke Apple Keynote vrij van werk:p?

• Geert1976
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:07:
[...]

Neem je elke Apple Keynote vrij van werk:p?
Nee, absoluut niet! Ik was tijdens de iPhone Keynote afgelopen september gewoon aan 't werk.
Ik ben een Apple nerd, maar ga echt niet speciaal een vrije dag opnemen voor zo'n Keynote...er zijn grenzen hè Wouter ;)

Ik werk 80%, vandaag gewoon roostervrij toevallig

Geert1976 wijzigde deze reactie 30-10-2018 09:16 (6%)

• WouterL
Geert1976 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:15:
[...]

Nee, absoluut niet! Ik was tijdens de iPhone Keynote afgelopen september gewoon aan 't werk.
Ik ben een Apple nerd, maar ga echt niet speciaal een vrije dag opnemen voor zo'n Keynote...er zijn grenzen hè Wouter ;)

Ik werk 80%, vandaag gewoon roostervrij toevallig
Ik zag je er voor aan :+

• Khil
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 03:53
Cupertino plant zo'n event natuurlijk om het werkrooster van Geert1976 heen, kleine moeite :+

Naked chicks

• Geert1976
  • Niet online
waXtehnip schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:54:
Cupertino plant zo'n event natuurlijk om het werkrooster van Geert1976 heen, kleine moeite :+
dat, of mijn werkgever plant mijn werkrooster om de Keynotes van Apple heen :+

• 911GT2

911GT2

en bouwen maar!

Ik werk altijd 80%, maar mijn rooster verander niets :o

• WouterL
Geert1976 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:58:
[...]

dat, of mijn werkgever plant mijn werkrooster om de Keynotes van Apple heen :+
Rooster is samengesteld uit een historisch overzicht van Geert's productiviteit en Apple keynotes onder werktijd.

• Geert1976
  • Niet online
haha jaja.....zo kan ie wel weer :+

blijf toch eens on topic jullie! it's walking out of the hand here

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Wat ben ik blij dat ik eigen baas ben :+ Lekker mijn eigen rooster inplannen.

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

• 911GT2

911GT2

en bouwen maar!

Kun je trouwens de huidige pro bestellen, en over twee weken kostenloos terugsturen als je toch de nieuwe wil? Vanzelfsprekend dat ik hem dan dicht laat? Of blijft de huidige pro ook komende weken nog leverbaar?

911GT2 wijzigde deze reactie 30-10-2018 11:04 (31%)

• SquareOne
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-04 12:52
911GT2 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:03:
Kun je trouwens de huidige pro bestellen, en over twee weken kostenloos terugsturen als je toch de nieuwe wil? Vanzelfsprekend dat ik hem dan dicht laat? Of blijft de huidige pro ook komende weken nog leverbaar?
Ja geen probleem.

Overigens: als je twijfelt over het huidige model zou ik juist even wachten. Waarschijnlijk gaat die in de sale bij diverse Apple Premium resellers zoals Amac.

SquareOne wijzigde deze reactie 30-10-2018 11:13 (19%)

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06:53
lijkt me geen enkel probleem

overigens als je hem bij apple zelf koopt kun je hem gewoon in gebruik nemen en eventueel na 2 weken (mits geen schade enzo) terugbrengen. Zelf wel eens gedaan toen ik mijn iPad vergeten was in de trein die ineens na een week weer opdook.

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-04 15:36
Waarom zou je dat doen dan? Als je hem koopt en dichtlaat, wat heb je er dan aan?

(geen nare toon, maar een oprechte vraag)

Sluuz wijzigde deze reactie 30-10-2018 11:11 (21%)

PSN: Sluuz

• MelvinW
Je kunt bij Apple binnen twee weken retourneren. Het maakt daarbij niet uit of het product nog in de verpakking zit of is gebruikt. Zodra de nieuwe iPads worden aangekondigd gaat het huidige model waarschijnlijk uit de verkoop bij Apple. Andere winkels zullen echter nog steeds oude voorraad blijven verkopen tot alles op is.

Houd er wel rekening mee dat de online Apple Store al offline is en pas na het evenement weer terugkomt. Als je dus bij Apple had willen bestellen ben je dus al te laat, tenzij Apple besluit om dit model te blijven verkopen voor een lagere prijs.

Hoe dan ook ben je beter af om vanmiddag even af te wachten.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• 911GT2

911GT2

en bouwen maar!

Sluuz schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:11:
Waarom zou je dat doen dan? Als je hem koopt en dichtlaat, wat heb je er dan aan?

(geen nare toon, maar een oprechte vraag)
Omdat ik vrees dat de nieuwe pro 300 euro duurder gaat zijn dan de oude.

• WouterL
911GT2 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

Omdat ik vrees dat de nieuwe pro 300 euro duurder gaat zijn dan de oude.
300 euro duurder? jeetje heb je hier een bron van?

• Geert1976
  • Niet online
Apple Store down in voorbereiding voor het Event.

ga vast mijn spaarvarken legen en centjes tellen

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-04 15:36
WouterL schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:00:
[...]

vrees =/= feit

PSN: Sluuz

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-04 22:04

Splinter Cell

AMD HD7850

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-04 18:25
Wat een spuug lelijk hoesje en jammer dat de sensoren zo duidelijk zichtbaar zijn, want nu zijn er 4 stippen te zien

• Mike P
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:17
Schijnt fake te zijn, al lijkt het vast heel erg op de real thing.

https://forums.macrumors....ezel-update-fake.2150655/

• 911GT2

911GT2

en bouwen maar!

WouterL schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:00:
[...]

Nee. Maar als ik kijk naar de prijsstijgingen bij iPhones die eigenlijk moeilijk te verklaren zijn op basis van specs is dat inderdaad echt een onderbuik gevoel.

• WouterL
911GT2 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Nee. Maar als ik kijk naar de prijsstijgingen bij iPhones die eigenlijk moeilijk te verklaren zijn op basis van specs is dat inderdaad echt een onderbuik gevoel.
Tja, met iphones is het natuurlijk wel zo dat deze vaak worden afgesloten met een contract. Met Ipad's is dit niet het geval. We gaan het beleven.

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-04 09:38

The Chosen One

Zie signature!

Pompi schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Wat een spuug lelijk hoesje en jammer dat de sensoren zo duidelijk zichtbaar zijn, want nu zijn er 4 stippen te zien
Echt of nep, zulke foto's laten soms ook juist overduidelijk de sensoren zien en zullen ze compleet wegvallen wanneer je hem in het echt ziet. Soms plaatsen ze de focus er gewoon op.

Ben benieuwd of ik deze nu koop. Heb de 1e ipad 9.7" pro nog. Maybe die verkopen voor ok prijsje (met cover en sleeve dan want die past niet meer). Maar dan graag wel een stukkie onder de 1000 beginnen...

The Chosen One wijzigde deze reactie 30-10-2018 13:20 (19%)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• mprkooij
Valt me wel op dat de MacBook's, iMac's en Mac Mini's wel goed geheim kunnen blijven en de iPhone's en iPad's altijd binnen een aantal maanden voor release gelekt zijn :p

• Geert1976
  • Niet online
Volgens een uitnodiging voor het Event in New York duurt het 3 uur :? :? lang zometeen

1 uur voor Animoji's en Emoji's
1 uur voor de iPad
1 uur voor de Mac
Zoiets? :+

• Hanky74
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 04:44
Enige waar ik op hoop is een nieuwe iPad mini met betere specs. Maar goed dat zal wel niet gebeuren.

• WouterL
Geert1976 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:52:
Volgens een uitnodiging voor het Event in New York duurt het 3 uur :? :? lang zometeen

1 uur voor Animoji's en Emoji's
1 uur voor de iPad
1 uur voor de Mac
Zoiets? :+
Nou goed, er staat wel iets meer op de planning dan normaal: zo wordt er ook een ipad mini verwacht en een mac mini update.

• MelvinW
Ik hoop op een mooie upgrade voor de 12" MacBook. iPad heb ik totaal geen interesse in :P AirPower en AirPods 2 mogen nu ook eindelijk wel eens komen.

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-04 09:59
MelvinW schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:14:
Ik hoop op een mooie upgrade voor de 12" MacBook. iPad heb ik totaal geen interesse in :P AirPower en AirPods 2 mogen nu ook eindelijk wel eens komen.
m
Hoop ook op AirPower!

• michaelw1998
  • Laatst online: 01:34
Komt er eigenlijk ergens een livestream? Had verwacht op de homepagina of event pagina op de website van Apple wel iets te kunnen vinden, maar not yet...

• MelvinW
michaelw1998 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:37:
Komt er eigenlijk ergens een livestream? Had verwacht op de homepagina of event pagina op de website van Apple wel iets te kunnen vinden, maar not yet...
https://www.apple.com/apple-events/

• michaelw1998
  • Laatst online: 01:34
Die pagina was ik al ja, maar zie nog niks van een videoplayer haha. Zal zo wel komen dan :P

• MelvinW
michaelw1998 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:40:
[...]

Die pagina was ik al ja, maar zie nog niks van een videoplayer haha. Zal zo wel komen dan :P
Komt meestal pas enkele minuten voordat het begint ;). Nog even geduld :)

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Player is nu live.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:19

Rivanov

Apple freak

Video is actief op www.apple.com/apple-events

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Geert1976
  • Niet online
hey, ga eens werken jullie...gewoon nog steeds werktijd voor jullie he! hup

:9

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Geert1976 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:48:
hey, ga eens werken jullie...gewoon nog steeds werktijd voor jullie he! hup

:9
Voor jou niet dan? :+

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Geert1976
  • Niet online
roostervrije dag (niet gepland overigens)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Die logo animaties zijn erg nice! 8)

• Kafka
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-04 20:09
Good morninggggggggggggggggg >:)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Dit is wel echt een r*k tijd trouwens. Volgende keer gewoon weer aan de west-coast! Dan kan ik tenminste lekker thuis vanaf de bank om 18:00 / 19:00 kijken (afhankelijk van seizoen).

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

And we start with: iPod. :P

• Vaganzza
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21-04 16:40
We zijn vertrokken :)

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

• WouterL
Let the slow chatting begin!

• Geert1976
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:55:
Die logo animaties zijn erg nice! 8)
erg nice!

daar is iemand goed op los gegaan

• Geert1976
  • Niet online
jezus, alsof Tim een Heilige is 8)7 8)7 8)7

• Pendora
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:31
niet dan :?

:P

• WouterL
niet dan? ik vind iedereen die een telefoon van 1600 verkoopt als warme broodje een heilige :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True