Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• ed14n
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 17-06 21:41
Hallo medetweakers,

Van mijn moederbord is het kabeltje van de wifi kaart naar de antenne gebroken. Zie ook bijgevoegde foto.Ik heb al een tijdje gezocht naar de juist kabel hiervoor om deze te vervangen, maar kan steeds niet de juiste vinden. Wellicht kan een medetweaker mij helpen.

Oops

Alvast dank!

Beste antwoord (via ed14n op 20-10-2018 19:04)

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:29

sapphire

Die-hard pruts0r

Als het goed is moet je zoiets hebben:
https://www.wifihouse.nl/Pigtail-RP-SMA-Socket,-15cm-kabel

Zelf heb ik er 2 van Aliexpress gehaald voor een prikkie maar Nederlandse shops heb je natuurlijk wel weer sneller in huis :)

Gabriël ITX

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:29

sapphire

Die-hard pruts0r

Als het goed is moet je zoiets hebben:
https://www.wifihouse.nl/Pigtail-RP-SMA-Socket,-15cm-kabel

Zelf heb ik er 2 van Aliexpress gehaald voor een prikkie maar Nederlandse shops heb je natuurlijk wel weer sneller in huis :)

Gabriël ITX

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True