Ik heb een probleempje met en Miro DV500 kaart. Ik wil graag een analoog signaal via een tulp of S-Video gaan opnemen. Nu heb ik al gezocht hier op tweakers, maar kan mijn probleem nergens vinden. In de handleiding staat namelijk dat dat via DVTools->DV controller (ofzoiets) moet kunnen. Als ik dit echter opstart krijg ik een foutmelding dat de DV-camera niet goed geinstalleerd is. Dit zou best kunnen, aangezien ik die er helemaal niet aan heb hangen, ik heb een vcr 
Nu moet je ook via Premiere kunnen capturen, maar daar krijg ik alleen maar een zwart scherm. Als ik dan op ESC druk gebeurt er eerst een hele tijd niks en dan krijg ik ook weer een foutmelding. Software opnieuw installeren helpt niet. Ik gebruik overigens Windows ME. Iemand een oplossing
Nu moet je ook via Premiere kunnen capturen, maar daar krijg ik alleen maar een zwart scherm. Als ik dan op ESC druk gebeurt er eerst een hele tijd niks en dan krijg ik ook weer een foutmelding. Software opnieuw installeren helpt niet. Ik gebruik overigens Windows ME. Iemand een oplossing
Soms zit het mee, vaak zit het tegen