Toon posts:

Wasmachine lekt onder filter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• fr1076
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-10-2018
Hallo

Ik heb bovenstaand probleem met mijn wasmachine. Er lekt water onder het filter weg zodra de machine zich vult met water tijdens een programma. Het filter is schoon. Ik heb het water uit het slangetje laten lopen en het filter aan de voorzijde eruit gehaald, schoongespoeld en de binnenzijde tot aan het roterende mechanisme ook schoongemaakt.
Maar zodra ik een nieuw programma start loopt precies onder de plek van het filter er weer water weg bij elk vulmoment van de trommel. Het wasprogramma wordt wel geheel afgerond, zonder haperingen.

Ik heb de wasmachine vlak na een programma van het stroom gehaald en op z'n kant gelegd, zodat ik eronder kon kijken, maar tot mijn verbazing was alles droog. Ik snap niet waar het water wegloopt!

Heeft iemand een idee of het filter aan de binnenzijde van de machine kapot of geblokkeerd kan zijn? Of moet ik het probleem elders zoeken en zou het een lek kunnen zijn aan de kant waar het filter zit, maar niet het filter zelf?

Alle ideeën zijn van harte welkom, alvast bedankt voor reacties!

Frenk

Alle reacties

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06:42
Zo’n lek kan overal zitten, water loopt immers naar beneden. Ik zou de kap aan de bovenkant er is af halen en goed opletten tijdens het vullen.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:54

InFamous

excommunicado

Ehm wat doet jouw topic in foto & video media?

Tenzij je wat mooie actie shots van je wasmachine hebt is dit niet de juiste plek. Schopje richting Witgoed.

Formerly known as Ragdoll

• fr1076
@Sethro Dat is een goed idee, kan ik proberen!

• fr1076
@InFamous Ik heb het in Witgoed geplaatst....Dat staat hier ook boven mijn bericht....

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:54

InFamous

excommunicado

@fr1076 dat had je niet en dat het er nu boven staat is omdat ik het topic heb verplaatst naar Witgoed. Je had het topic oorspronkelijk in Foto & Video Media geplaatst.

En als je wat toe te voegen heb, bewerk dan je oude bericht in plaats van te dubbel posten.

[Voor 22% gewijzigd door InFamous op 20-10-2018 15:40]

Formerly known as Ragdoll

• fr1076
@InFamous Aha, ik had het wel geselecteerd, maar wellicht heb ik een stap overgeslagen, sorry voor de verwarring en bedankt voor het verplaatsen.

• fr1076
@InFamous Wat bedoel je 'dubbel gepost'? Ik heb maar 1 bericht hieromtrent geplaatst...

@Hahn Ok, bedankt voor de uitleg! Doe ik het zo wel goed dan?!

@rdfeij Goede tip, ga ik bekijken!

[Voor 42% gewijzigd door fr1076 op 20-10-2018 15:53]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 20:02
fr1076 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:45:
@InFamous Wat bedoel je 'dubbel gepost'? Ik heb maar 1 bericht hieromtrent geplaatst...
2 posts direct achter elkaar plaatsen = dubbelposten. Wat je nu dus weer hebt gedaan ;) Rechtsboven op je posts kan je op 'Wijzig' drukken om iets toe te voegen.

@fr1076 editen gaat nu goed, maar je hoeft niet elke reactie in een oude reactie te stoppen :P Als jouw bericht het laatste bericht in een topic is, dan wordt er verwacht dat je je post wijzigt om iets toe te voegen. Heeft er iemand anders tussendoor gepost, dan mag je een nieuwe post plaatsen.

[Voor 29% gewijzigd door Hahn op 20-10-2018 15:54]

The devil is in the details.

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:25
Wij hadden laatst na het schoonmaken een grote lekkage. Bleek dat het leegloop slangetje intern losgeschoten was bij het naarbuiten trekken. Uiteindelijk de wasmachine schuin achterover tegen de muur gezet en eronder gekeken. Slangetje bleek los en teruggeduwd/klemt.

• fr1076
@Hahn Ah, ik begrijp het nu. Sorry voor alle commotie! ;-)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee