Wasmachine lekt onder filter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1004347

Topicstarter
Hallo

Ik heb bovenstaand probleem met mijn wasmachine. Er lekt water onder het filter weg zodra de machine zich vult met water tijdens een programma. Het filter is schoon. Ik heb het water uit het slangetje laten lopen en het filter aan de voorzijde eruit gehaald, schoongespoeld en de binnenzijde tot aan het roterende mechanisme ook schoongemaakt.
Maar zodra ik een nieuw programma start loopt precies onder de plek van het filter er weer water weg bij elk vulmoment van de trommel. Het wasprogramma wordt wel geheel afgerond, zonder haperingen.

Ik heb de wasmachine vlak na een programma van het stroom gehaald en op z'n kant gelegd, zodat ik eronder kon kijken, maar tot mijn verbazing was alles droog. Ik snap niet waar het water wegloopt!

Heeft iemand een idee of het filter aan de binnenzijde van de machine kapot of geblokkeerd kan zijn? Of moet ik het probleem elders zoeken en zou het een lek kunnen zijn aan de kant waar het filter zit, maar niet het filter zelf?

Alle ideeën zijn van harte welkom, alvast bedankt voor reacties!

Frenk

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Zo’n lek kan overal zitten, water loopt immers naar beneden. Ik zou de kap aan de bovenkant er is af halen en goed opletten tijdens het vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:49

InFamous

excommunicado

Ehm wat doet jouw topic in foto & video media?

Tenzij je wat mooie actie shots van je wasmachine hebt is dit niet de juiste plek. Schopje richting Witgoed.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Sethro Dat is een goed idee, kan ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@InFamous Ik heb het in Witgoed geplaatst....Dat staat hier ook boven mijn bericht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:49

InFamous

excommunicado

@Anoniem: 1004347 dat had je niet en dat het er nu boven staat is omdat ik het topic heb verplaatst naar Witgoed. Je had het topic oorspronkelijk in Foto & Video Media geplaatst.

En als je wat toe te voegen heb, bewerk dan je oude bericht in plaats van te dubbel posten.

[ Voor 22% gewijzigd door InFamous op 20-10-2018 15:40 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@InFamous Aha, ik had het wel geselecteerd, maar wellicht heb ik een stap overgeslagen, sorry voor de verwarring en bedankt voor het verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@InFamous Wat bedoel je 'dubbel gepost'? Ik heb maar 1 bericht hieromtrent geplaatst...

@Hahn Ok, bedankt voor de uitleg! Doe ik het zo wel goed dan?!

@rdfeij Goede tip, ga ik bekijken!

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 1004347 op 20-10-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:06
Anoniem: 1004347 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:45:
@InFamous Wat bedoel je 'dubbel gepost'? Ik heb maar 1 bericht hieromtrent geplaatst...
2 posts direct achter elkaar plaatsen = dubbelposten. Wat je nu dus weer hebt gedaan ;) Rechtsboven op je posts kan je op 'Wijzig' drukken om iets toe te voegen.

@Anoniem: 1004347 editen gaat nu goed, maar je hoeft niet elke reactie in een oude reactie te stoppen :P Als jouw bericht het laatste bericht in een topic is, dan wordt er verwacht dat je je post wijzigt om iets toe te voegen. Heeft er iemand anders tussendoor gepost, dan mag je een nieuwe post plaatsen.

[ Voor 29% gewijzigd door Hahn op 20-10-2018 15:54 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 15:01
Wij hadden laatst na het schoonmaken een grote lekkage. Bleek dat het leegloop slangetje intern losgeschoten was bij het naarbuiten trekken. Uiteindelijk de wasmachine schuin achterover tegen de muur gezet en eronder gekeken. Slangetje bleek los en teruggeduwd/klemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Hahn Ah, ik begrijp het nu. Sorry voor alle commotie! ;-)
Pagina: 1