Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Indeling woonruimten

Pagina: 1
Acties:

• SchumiFAST
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 11:23
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kijk je veel tv en waar wil je dat doen? Ik zou dat liever in een zetel doen dan in een eetkamerstoel. Waar gaat die trap naartoe? Naar boven? Naar beneden? Wat is daar nog voor ruimte? Heb je twee slaapkamers beneden nodig? Anders kun je een tv-kamer maken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Marber
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14:22
Misschien uit de doos denken, als je toch bijna geen tv kijkt... waarom niet gewoon geen tv, maar een grote tablet of laptop. Kan je ook tv op kijken en kan je opbergen.

• Erwin_83
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15:09
Of de tv in een kast. Deurtjes open en kijken maar.

Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TV inruilen voor een "Samsung Frame TV"?

^ zoek de TV, zeg je dan tegen de vrouw

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RUFFNECK
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13-06 16:15

RUFFNECK

Poentje

Met zo'n renovatie is het toch een beetje zonde om de woonkamer niet van vv te voorzien, alleen omdat er parket komt te liggen? Zal vast een oplossing voor zijn?

Wat de tv en klassiek betreft, er zijn genoeg van die DIY projecten van die kasten waar je een tv uit kan laten komen :) Wellicht een idee om daarmee iets te proberen met een klassiek dressoir.... Zoiets bijv: YouTube: DIY: Dresser Restoration Project with Pop Up TV Lift

• SchumiFAST
Marzman schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:14:
Kijk je veel tv en waar wil je dat doen? Ik zou dat liever in een zetel doen dan in een eetkamerstoel. Waar gaat die trap naartoe? Naar boven? Naar beneden? Wat is daar nog voor ruimte? Heb je twee slaapkamers beneden nodig? Anders kun je een tv-kamer maken.
Ik denk gemiddeld een uurtje per dag.

De trap gaat naar de zolder, maar de tv daar is geen optie omdat de ruimte niet wordt afgewerkt in deze fase.

Er komt één slaapkamer voor ons en de andere slaapkamer wordt een bureaukamer en gastenkamer. De tv kan daar eventueel ook staan naast mijn computer.
Marber schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:29:
Misschien uit de doos denken, als je toch bijna geen tv kijkt... waarom niet gewoon geen tv, maar een grote tablet of laptop. Kan je ook tv op kijken en kan je opbergen.
Dat is wat mijn vrouw zegt. Maar als ik tv kijk ik meestal naar kwalitatieve series en die wil ik wel graag bewonderen op groot beeld.
Erwin_83 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:43:
Of de tv in een kast. Deurtjes open en kijken maar.
Kan ook. Ik heb al een goede schrijnwerker onder de arm. Op dat vlak kan alles wel. De vraag is dan wel waar ik best die kast kan positioneren.
MAX3400 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 18:08:
TV inruilen voor een "Samsung Frame TV"?
[Afbeelding]
^ zoek de TV, zeg je dan tegen de vrouw
Kende ik nog niet. Het is wel nog niet te koop en ik weet nog niet of het betaalbaar is en goede beeldkwaliteit heeft.
RUFFNECK schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:46:
Met zo'n renovatie is het toch een beetje zonde om de woonkamer niet van vv te voorzien, alleen omdat er parket komt te liggen? Zal vast een oplossing voor zijn?

Wat de tv en klassiek betreft, er zijn genoeg van die DIY projecten van die kasten waar je een tv uit kan laten komen :) Wellicht een idee om daarmee iets te proberen met een klassiek dressoir.... Zoiets bijv: YouTube: DIY: Dresser Restoration Project with Pop Up TV Lift
Dit heb ik ook al eens gezien in een jacht. Al ging het daar handmatig. Kan ik ook eens over denken.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@SchumiFAST https://www.plattetv.nl/categorie/the-frame-1256.html ;)

Reviews zullen vast ergens te vinden zijn.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Antisteigerhout
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 27-10-2018
Is het een idee om:
Het drankmeubel met krukjes te verplaatsen naar het raam tussen de piano en jukebox. Een stuk voor het raam, maar wellicht een leuke combi van een drankje, plaatjes draaien en naar buiten kijken.

Ik zou dan een mooi meubel plaatsen waar de tv in kan (gewoon met deurtjes of zo'n elektrisch systeem), op de plek waar nu de bank staat. De bank op de plek van de 2 fauteuils. De fauteuils kan je dan tegenover het tv meubel plaatsen, die zet je wat makkelijker los in de ruimte.

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 13:27
TV en een comfortabele slaapbank of een leuk zitje in de gastenkamer?

Als er dan geen gasten zijn, is het gewoon een tv-kamer.

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

• SchumiFAST
Antisteigerhout schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:22:
Is het een idee om:
Het drankmeubel met krukjes te verplaatsen naar het raam tussen de piano en jukebox. Een stuk voor het raam, maar wellicht een leuke combi van een drankje, plaatjes draaien en naar buiten kijken.

Ik zou dan een mooi meubel plaatsen waar de tv in kan (gewoon met deurtjes of zo'n elektrisch systeem), op de plek waar nu de bank staat. De bank op de plek van de 2 fauteuils. De fauteuils kan je dan tegenover het tv meubel plaatsen, die zet je wat makkelijker los in de ruimte.
Nee, er zit ook een bijpassend flessen- en glazenkast bij die niet voor het raam kan staan. Die kast staat nu tegen het muurtje tussen de twee ramen met de barkast ervoor. Ik heb de bar al op meerdere plaatsen gezet (in het echt, niet enkel op plan) en daar staat ze echt prachtig. Alsof het ervoor gemaakt is.

Je plan om de tv te plaatsen tegen de muur aan van de inkom is niet slecht. Dat heb ik ook al eens geprobeerd door effectief de meubels zo te plaatsen (zonder de bar), maar het voelde verkeerd aan
- de grote zetel stond bijna onder de tv
- je hebt maar één persoon die goed zit voor de tv
- de kleine zeteltjes komen dan in had pad van de deuropening
Ivow85 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 09:25:
TV en een comfortabele slaapbank of een leuk zitje in de gastenkamer?

Als er dan geen gasten zijn, is het gewoon een tv-kamer.
Dat kan ook ja. Die set-up heb ik momenteel in mijn huidige woning. TV naast de monitor op mijn bureau. Relax van Ikea om tv te kijken. Enig nadeel is dat mijn vrouw op mijn doodversleten bureaustoel moet zitten :+

Ik heb dit topic vooral opgestart om te weten waar ik leidingen moet voorzien. Ik denk dat ik gewoonweg overal leidingen ga voorzien op alle plekken waar jullie een tv hebben voorgesteld. Dan behoud ik de volle flexibiliteit. Dan kan ik nog altijd schuiven met de meubels, of nieuwe kopen als het met de huidige meubels me niet bevalt.

Ik houd het topic nog even open voor het geval dat iemand een gouden tip heeft. Allemaal bedankt voor het meedenken _/-\o_

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 13:27
Wat betreft leidingen: Naar elke kamer een dubbele UTP aansluiting en een loze leiding leggen.

De loze leiding liefst uit laten komen op een wand tegenover de UTP, zodat je nog kunt wisselen.

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True