Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• brambello
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 16-06 12:34
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Soundbar met of zonder subwoofer

Wat is je budget?
500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films kijken en vanaf mijn mobiele telefoon Spotify luisteren

Wat heb je zelf al gevonden?
Yamaha YAS-306, Samsung HW-MS650, Sonos Beam, Samsung HW-N650. Ik heb de Sony soundbar HT-XF9000 reeds besteld voor 329, maar retour kan altijd. Ik heb hem via Amazon.de besteld, krijg ik hem dan wel 'heel' binnen of is er een groot risico dat er iets kapot aan gaat bij transport? Vind het nogal een grote korting....

Welke vragen heb je hier nog over?
De Sony past mooi tussen de pootjes van de televisie die ik ga kopen: SONY KD-65XF9005, maar geldt dit voor andere ook? Ook ben ik al in bezit van 2x Sonos Play:1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True