Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
mijn wil zijn m2 verhogen en eventueel versnellen.
hij gamed en streamt veel
hij heeft:
amd ryzn 7 1700x
Asrock AB350M moederbord
hynix sl308 256 gb ( hfs256g39tnd-n210a)
1tb hd
4tb hd
16 gb ram
zijn games staan op de hd
we zijn dus bij de winkel geweest ook voor de info
ze konden ons niet direct zeggen welke m2 we konden doen en welke er sneller zou zijn
er zou navraag gedaan worden bij de deskundige van de winkel
prima zo ver
maar ik weet dat er hier genoeg deskundigen zijn en ons beter van informatie kunnen geven
onze eerste vraag aan de winkel was welke upgrade is verstandiger en noodzakelijk om games en streamen (twitch) beter te alten lopen
hun advies was eerst je games op de m2 zetten, overbodige videobestanden ( van twitch ed) op de hd zetten. en eventueel de m2 verhogen en kijken of er een snellere is.
we kregen zoveel info, dat we het ff niet meer wisten.
vandaar dat we ook hier onze vraag neerleggen.
welke m2 kunnen we gebruiken?
bedankt
Edwin en Matthijs
mijn wil zijn m2 verhogen en eventueel versnellen.
hij gamed en streamt veel
hij heeft:
amd ryzn 7 1700x
Asrock AB350M moederbord
hynix sl308 256 gb ( hfs256g39tnd-n210a)
1tb hd
4tb hd
16 gb ram
zijn games staan op de hd
we zijn dus bij de winkel geweest ook voor de info
ze konden ons niet direct zeggen welke m2 we konden doen en welke er sneller zou zijn
er zou navraag gedaan worden bij de deskundige van de winkel
prima zo ver
maar ik weet dat er hier genoeg deskundigen zijn en ons beter van informatie kunnen geven
onze eerste vraag aan de winkel was welke upgrade is verstandiger en noodzakelijk om games en streamen (twitch) beter te alten lopen
hun advies was eerst je games op de m2 zetten, overbodige videobestanden ( van twitch ed) op de hd zetten. en eventueel de m2 verhogen en kijken of er een snellere is.
we kregen zoveel info, dat we het ff niet meer wisten.
vandaar dat we ook hier onze vraag neerleggen.
welke m2 kunnen we gebruiken?
bedankt
Edwin en Matthijs