Toon posts:

Atari games lukt niet met v gear bril ,gamepad kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• forpus
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2022
vrienden,

Heb atari spellen gedownload voor op men V gear samsung maar dacht met controller iets te kunnen doen maar blijkbaar gamepad nodig of zo...

kan ik dat kopen en aansluiten via bluetooth dan of lukt dit niet ..?

gr

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn zat controllers die via BT communiceren maar enige achtergrond-info zou handig zijn. Een beetje controller heeft ook gewoon een D-pad aan boord dus misschien kan je vertellen wat je wel al hebt en hoe je eventueel hebt geprobeerd het aan te sluiten?

Geen idee hoe je Atari hebt geinstalleerd en gedownload maar staat daar niets op de site wua documenten welke eisen ze stellen aan het besturen van de software?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• forpus
Beste,

ben sedert begin deze week Vr patient ook en heb gisteren via playstore atari voor vr gesinstalleerd... als ik men v gear samsung opzet kan ik het atari begin scherm openen maar als ik enter of zo via men gear controller vraagt hij game pad of consoleke en sluit meteen.

Moet ik dan zoiet kopen die werkt op men gear? lukt dat of onmogelijk..?

ben nogal leek

Anoniem: 337891

verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

Verder, wat @MAX3400 zegt. We hebben meer informatie nodig om je te kunnen helpen. Lees het beleid aub door en vul je vraag aan als de tips in dit stuk je al niet op weg helpen. SPV FAQ

Succes met het in orde krijgen van je Gear!

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-10-2018 12:59]

• forpus
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:58:
~[mbr] verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

~[/mbr]

Verder, wat @MAX3400 zegt. We hebben meer informatie nodig om je te kunnen helpen. Lees het beleid aub door en vul je vraag aan als de tips in dit stuk je al niet op weg helpen. SPV FAQ

Succes met het in orde krijgen van je Gear!
Aansluiten op men gear? Heb controller van gear ,niks meer . Wil weten als zo een game console zou werken erop . Meer kan ik toch niet zeggen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

forpus schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 15:52:
[...]

Aansluiten op men gear? Heb controller van gear ,niks meer . Wil weten als zo een game console zou werken erop . Meer kan ik toch niet zeggen?
Een game console gaat niet werken. Tenminste, ik kan geen Xbox aansluiten op een S9 smartphone.

Goed, je hebt een controller van Gear blijkbaar. Hie moet je die aansluiten? Met welke games of software werkt dat ding samen?

Je posts komen wat warrig over; je wil iets op iets anders aansluiten om nog iets anders mee te besturen. Maar ik neem toch aan dat er een Quickstart-guide of FAQ bij de VR-bril zat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Anoniem: 337891

Hier gaat een slot op. Net als je andere topic. Er is drie keer gevraagd om meer informatie. Die geef je niet. Het is hier geen helpdesk.

Er zijn vast Tweakers die je willen helpen als je je vragen duidelijk stelt en aangeeft wat je zelf ondernomen hebt. De vragen die je nu hebt kun je beter aan Samsung stellen, bij Samsung nalezen of in Google intypen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee