Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Delen van Marktplaats Ervaringen tussen kopers en verkopers

Pagina: 1
Acties:
  • 500 views

• ThinClientQ
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:40
Hi Tweakers!

Heeft iemand al ervaring met nieuwe feedback systeem van Marktplaats?

Genaamd; Delen van Marktplaats Ervaringen tussen kopers en verkopers
URL; https://help.marktplaats....-en-verkopers-test-versie
Het systeem gaat ervan uit dat er een deal wordt gesloten tussen de koper en de verkoper, echter zal dit niet altijd het geval zijn. Het delen van Ervaringen is dan net zo belangrijk en heeft als doel om elkaar als Marktplaats gebruikers te helpen om beter te worden in het sluiten van een deal.
Ik heb al meerdere positieve feedback verstuurd en ontvangen, so far so good!
Maar nu heb ik er een dame bij ...

Twee keer afgesproken met het mom van 'Ik heb hem snel nodig, kan ik hem vanavond ophalen!?'
Twee keer geannuleerd.
En nu deze ochtend 'laat maar zitten, heb het ergens anders al goedkoper gevonden'.

:X Ik blijf bewust thuis voor deze afspraken, en vind dit dus erg vervelend.

Ik wil graag een negatieve review achterlaten, maar ben bang voor een 'wraak review'.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Is Marktplaats hier streng mee? Ik ben bang van niet ...

Dank!

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:51
En nu komt de standaard wat zij marktplaats toen je het ze vroeg?

Het is redelijk nieuw. En denk dat alleen Marktplaats daar antwoord op kan geven.

Loki Gaming Mmo pvp channel

• ThinClientQ
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:40
loki504 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:26:
En nu komt de standaard wat zij marktplaats toen je het ze vroeg?

Het is redelijk nieuw. En denk dat alleen Marktplaats daar antwoord op kan geven.
Ik heb Marktplaats zojuist bericht. :)

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling op Tweakers. Dit topic is hierop geen uitzondering en gaat om die reden ook op slot.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True