Probleem: Grafana geeft niet de data weer maar loopt 'achter'
Ik heb in een MySQL database mijn stroomverbruik staan
datetime type: datetime
currentusage type: decimal 5,3 (dit is een berekende waarde over 5 minuten, maar de data is hier even niet belangrijk.)
van 08:00 tot 08:30 heb ik een verbruik van boven de 1kwh zoals ook te zien in in de MySQL tabel

Dataselectie in de grafiek is middels deze query:
Selecteer ik vervolgens de grafiek 'Today so far' dan zie ik een grafiek verschijnen van 00:00 tot 09:35 (huidige tijd), maar de datalijn stopt om 07:35

Dit zelfde zie ik als ik 'last 3, 6, 12 hours etc' selecteer, het verbruik van 08:00 tot 08:30 is dus niet zichtbaar in deze grafieken, terwijl ik wel verwacht dat ze gewoon door lopen
enkels als ik de grafiek: 'today' selecteer zie ik de data verschijnen.

Ik denk dat het ergens mis gaat bij de dataselectie of dat de data verkeerd in de tabel staat (had dit bv in UTC weggeschreven moeten worden ipv CET?). want de grafieken lopen 2 uur achter op mijn verwachting.
Wie kan me de juiste weg in helpen?
Overigens draai ik Grafana 5.3.1
Bedankt
Ik heb in een MySQL database mijn stroomverbruik staan
datetime type: datetime
currentusage type: decimal 5,3 (dit is een berekende waarde over 5 minuten, maar de data is hier even niet belangrijk.)
van 08:00 tot 08:30 heb ik een verbruik van boven de 1kwh zoals ook te zien in in de MySQL tabel

Dataselectie in de grafiek is middels deze query:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| SELECT UNIX_TIMESTAMP(datetime) as time_sec, CurrentUsage as value, location as metric FROM `Power-SUM` WHERE $__timeFilter(datetime) ORDER BY datetime ASC |
Selecteer ik vervolgens de grafiek 'Today so far' dan zie ik een grafiek verschijnen van 00:00 tot 09:35 (huidige tijd), maar de datalijn stopt om 07:35

Dit zelfde zie ik als ik 'last 3, 6, 12 hours etc' selecteer, het verbruik van 08:00 tot 08:30 is dus niet zichtbaar in deze grafieken, terwijl ik wel verwacht dat ze gewoon door lopen
enkels als ik de grafiek: 'today' selecteer zie ik de data verschijnen.

Ik denk dat het ergens mis gaat bij de dataselectie of dat de data verkeerd in de tabel staat (had dit bv in UTC weggeschreven moeten worden ipv CET?). want de grafieken lopen 2 uur achter op mijn verwachting.
Wie kan me de juiste weg in helpen?
Overigens draai ik Grafana 5.3.1
Bedankt