Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smart TV. Mag klein, is voor een studentenkamer
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk, hoop onder de €300,- te blijven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zowel Nederland 1,2,3 kijken (zonder kabel), en wat Youtube, Netflix etc. kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
In mijn studentenkamer heb ik geen TV-abonnement. Op internet heb ik gelezen dat je zonder abonnement via DVB-T Nederland 1, 2 en 3 kan kijken. Mijn voorkeur heeft een TV waar ook een netwerkkabel in kan, zodat het internet niet hoeft te bufferen over de WiFi.
De TV die ik bijvoorbeeld heb gevonden is de Philips 32PFS5803,
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand nog ander goede opties, of wellicht tips over Nederland 1,2,3 ontvangen zonder Coax kabel? Ik woon in een flat waarin het mobiele netwerk niet altijd goed is, wellicht speelt dit probleem ook bij het ontvangen van TV? Mijn voorkeur heeft om de TV ergens te kunnen zien. Of om heb bij een winkel als Coolblue te kopen zodat ik deze desnoods kan terugsturen mocht hij niet werken.
Ik zoek een?
Smart TV. Mag klein, is voor een studentenkamer
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk, hoop onder de €300,- te blijven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zowel Nederland 1,2,3 kijken (zonder kabel), en wat Youtube, Netflix etc. kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
In mijn studentenkamer heb ik geen TV-abonnement. Op internet heb ik gelezen dat je zonder abonnement via DVB-T Nederland 1, 2 en 3 kan kijken. Mijn voorkeur heeft een TV waar ook een netwerkkabel in kan, zodat het internet niet hoeft te bufferen over de WiFi.
De TV die ik bijvoorbeeld heb gevonden is de Philips 32PFS5803,
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand nog ander goede opties, of wellicht tips over Nederland 1,2,3 ontvangen zonder Coax kabel? Ik woon in een flat waarin het mobiele netwerk niet altijd goed is, wellicht speelt dit probleem ook bij het ontvangen van TV? Mijn voorkeur heeft om de TV ergens te kunnen zien. Of om heb bij een winkel als Coolblue te kopen zodat ik deze desnoods kan terugsturen mocht hij niet werken.
[Voor 23% gewijzigd door Maarten2212 op 19-10-2018 21:06. Reden: te vroeg geplaatst]