Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Keyboard op meerdere pc’s

Pagina: 1
Acties:

• prorent
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 22-12-2018
Beste mensen,

Op mijn huidige werkplek heb ik een vaste pc en een dock om mijn laptop in te doen. Graag wil ik hiervoor mijn toetsenbord en muis flexibel gebruiken. Dus niet telkens usb’tje en kabel omsteken voor iedere keer als ik wil switchen.

Zijn hier oplossingen voor?

Toetsenbord is DasKeyboard professional en muis Logitech MX master 2S.

Ik hoor graag jullie feedback !

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16:38

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kvm-switch.

We salute the rank, not the man.

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15:02

DarkSide

theres no place like ::1

Of iets als Synergy?
Logitech heeft het ook voor de muis (kbd weet ik niet).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• TheByteBoy
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:54
Of gewoon RDP :-)

• MarchelHoek
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17:14
Synergy inderdaad, werkt top.
Platform onafhankelijk.

Bla Bla Bla

• prorent
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 22-12-2018
Bedankt voor de reacties.
Ik ga synergy is bekijken, nog nooit van gehoord :)

• TomsDiner
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 19-06 23:48
Ik doe het zelf voor iets meer dan 3 euro met een USB switch. (Let wel, gaat bij mij om een server en een PC. Beiden staan aan,. Ik bepaal met de switch wel apparaat ik op dat moment aanstuur)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True