Beste Tweakers,
Ik heb nu een jaar of 2 een medium-high end game pc, en ik denk dat het tijd is om een upgrade te gaan doen, ik wil dit graag stukje voor stukje doen omdat niet alles nog nodig is maar ik zit een beetje te twijfelen wat nu toch de beste optie is om als eerst te vervangen.
De computer gebruik ik veelal om op te gamen, dus is het voor mij ook erg belangrijk dat alles soepel loopt en netjes eruit ziet. Binnenkort ben ik van plan om BattleFieldV te gaan spelen en wil dus ook dat mijn computer (Het lieftst) op ultra het spel kan draaien.
De componenten die nu in mijn computer zitten zijn als volgt;
CPU: Intel core i5 6600K
CPU KOELER: Cryorig H7
GPU: Gigabyte GTX 980TI windforce
RAM: 8GB DDR4 Vengeance 4000mhz
MOBO: MSI Z270 pro carbon
OPSLAG: 1x SSD 250GB (OS + 1 Game die ik veel speel) 2TB HDD
PSU: Cooler master G650M
De GTX980TI heb ik geoverclocked, eveneens de I5 6600K.
Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd, en ik zie graag een antwoord tegemoet.
Fijne dag nog,
Tousain
Ik heb nu een jaar of 2 een medium-high end game pc, en ik denk dat het tijd is om een upgrade te gaan doen, ik wil dit graag stukje voor stukje doen omdat niet alles nog nodig is maar ik zit een beetje te twijfelen wat nu toch de beste optie is om als eerst te vervangen.
De computer gebruik ik veelal om op te gamen, dus is het voor mij ook erg belangrijk dat alles soepel loopt en netjes eruit ziet. Binnenkort ben ik van plan om BattleFieldV te gaan spelen en wil dus ook dat mijn computer (Het lieftst) op ultra het spel kan draaien.
De componenten die nu in mijn computer zitten zijn als volgt;
CPU: Intel core i5 6600K
CPU KOELER: Cryorig H7
GPU: Gigabyte GTX 980TI windforce
RAM: 8GB DDR4 Vengeance 4000mhz
MOBO: MSI Z270 pro carbon
OPSLAG: 1x SSD 250GB (OS + 1 Game die ik veel speel) 2TB HDD
PSU: Cooler master G650M
De GTX980TI heb ik geoverclocked, eveneens de I5 6600K.
Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd, en ik zie graag een antwoord tegemoet.
Fijne dag nog,
Tousain
Kai Tousain