Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pricewatch product toevoegen specificaties verbeteringen

Pagina: 1
Acties:

• ScSi
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 19:19
Voor mensen die af en toe en product toevoegen (ja, die zijn er!) werkt het toevoegen van specificaties niet optimaal. Ik zie zelf meerdere verbeteringen.

1. Default invullen van specs. Bijvoorbeeld, elke i5-8265U heeft 4C/8T, een standaard klokfrequentie en een standaard boost frequentie. Nu moet je alles ingeven, terwijl je eigenlijk zou kunnen volstaan om de processor in te geven.
2. Zoeken in specificaties. Als ik dezelfde Intel i5-8265U wil selecteren, moet ik een ellenlange lijst door. Beter zou zijn als ik gewoon kan beginnen typen, en dat de lijst zich dynamisch aanpast (en dit bij alle lijsten, voorbeeld resolutie, grafische kaart, ..)

Wat denken jullie? ;)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True