Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
HDMI Extender/switch oplossing
Wat is je budget?
n.v.t.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dit is de situatie: In een separate ruimte heb ik 2 toestellen staan (Satelliet ontvanger en HDTV Setupbox) deze hebben beide een HDMI output, beide hebben op bepaalde zenders 5.1 geluid + 720p.
De bedoeling is om deze inputs te verspreiden door het huis naar 5 ontvangende toestellen via UTP.
Ruimtes:
• Keuken
• Slaapkamer 1
• Slaapkamer 2
• Slaapkamer 3
• Hobby kamer
Wat heb je zelf al gevonden?
Nu vind ik zeer veel kits die gewoon een op een werken. Dus verzender + ontvanger (marmitek / aten / ...) maar niet echt de mogelijkheid bieden om extra ontvangers te installeren.
En verder zie ik steeds dat ze liever opteren voor een directe verbinding tussen verzender en ontvanger en dus compleet niet werken via een bestaand netwerk
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Het belangrijkste voor mij is dus:
1. Het verspreiden van een bron naar 5 andere toestellen
2. Is het mogelijk dit in een bestaand netwerk te implementeren?
3. Kunnen selecteren wat de bron is (dit kan waarschijnlijk via een simpele HDMI switch met IR remote)
Ik zoek een?
HDMI Extender/switch oplossing
Wat is je budget?
n.v.t.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dit is de situatie: In een separate ruimte heb ik 2 toestellen staan (Satelliet ontvanger en HDTV Setupbox) deze hebben beide een HDMI output, beide hebben op bepaalde zenders 5.1 geluid + 720p.
De bedoeling is om deze inputs te verspreiden door het huis naar 5 ontvangende toestellen via UTP.
Ruimtes:
• Keuken
• Slaapkamer 1
• Slaapkamer 2
• Slaapkamer 3
• Hobby kamer
Wat heb je zelf al gevonden?
Nu vind ik zeer veel kits die gewoon een op een werken. Dus verzender + ontvanger (marmitek / aten / ...) maar niet echt de mogelijkheid bieden om extra ontvangers te installeren.
En verder zie ik steeds dat ze liever opteren voor een directe verbinding tussen verzender en ontvanger en dus compleet niet werken via een bestaand netwerk
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft hier iemand ervaring mee?
Het belangrijkste voor mij is dus:
1. Het verspreiden van een bron naar 5 andere toestellen
2. Is het mogelijk dit in een bestaand netwerk te implementeren?
3. Kunnen selecteren wat de bron is (dit kan waarschijnlijk via een simpele HDMI switch met IR remote)
euhm !!!