goedendag
Ik zoek een?
Samsung voor de vrouw.
Wat is je budget?
€ 300-350.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Is vervanging voor haar huidige samsung A5-2016
Normaal gebruik: Internet, navigatie, WA, FB, Foto's enzo.
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Ik ben uitgekomen op de A8-2018 (al wat langer op de markt) en de net uitgekomen A7-2018
De A8 heeft als voordeel dat hij IP68 is.
De xtra selfie camara heeft voor haar geen toegevoegde waarde
De A7 heeft als voordeel dat deze 64Gb opslagruimte heeft tegenover de 32 van de A8
De A7 heeft dan weer xtra lenzen aan de achterkant wat betere foto's zou moeten opleveren
Onder de motorkap ligt volgens mij hetzelfde/i]
Welke vragen heb je hier nog over?
Nu liggen deze 2 dus heel dichtbij elkaar en wil ik voor mijn €€ natuurlijk de betere.
In mijn optiek is de A8 wat meer selfie gericht en dat is iets wat hier eigenlijk nauwelijks gedaan word.
Maar wat ik dan raar vind is dat de nieuwere A7 met meerdere lenzen, groter scherm, accu en opslagruimte dan toch net zo duur/goedkoop is als de A8...
Of zie ik wat over het hoofd
Alvast bedankt voor alle input.
Ik zoek een?
Samsung voor de vrouw.
Wat is je budget?
€ 300-350.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Is vervanging voor haar huidige samsung A5-2016
Normaal gebruik: Internet, navigatie, WA, FB, Foto's enzo.
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Ik ben uitgekomen op de A8-2018 (al wat langer op de markt) en de net uitgekomen A7-2018
De A8 heeft als voordeel dat hij IP68 is.
De xtra selfie camara heeft voor haar geen toegevoegde waarde
De A7 heeft als voordeel dat deze 64Gb opslagruimte heeft tegenover de 32 van de A8
De A7 heeft dan weer xtra lenzen aan de achterkant wat betere foto's zou moeten opleveren
Onder de motorkap ligt volgens mij hetzelfde/i]
Welke vragen heb je hier nog over?
Nu liggen deze 2 dus heel dichtbij elkaar en wil ik voor mijn €€ natuurlijk de betere.
In mijn optiek is de A8 wat meer selfie gericht en dat is iets wat hier eigenlijk nauwelijks gedaan word.
Maar wat ik dan raar vind is dat de nieuwere A7 met meerdere lenzen, groter scherm, accu en opslagruimte dan toch net zo duur/goedkoop is als de A8...
Of zie ik wat over het hoofd
Alvast bedankt voor alle input.
[ Voor 12% gewijzigd door Tervueren op 19-10-2018 11:20 ]