jbl speaker mee

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tongribnau
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-08-2024
beste mede tweakers,

Ik heb een jbl xtreme en ik ga wel eens op vakantie maar kan ik deze mee nemen in het vliegtuig? de meeste jbl speakers hebben een gesloten ruimte met speakers en 2 radiators. Ik denk dus als je ze op een hoogte mee neemt dat dat misschien net als een fles uit zet.
heeft iemand ervaring ofzo hiermee? Alvast bedankt.

Snor_ka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch flupke
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Ik heb zelf een JBL charge 3. Al meerdere keren meegenomen in het vliegtuig en heb geen enkele problemen ondervonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Geen probleem. Er is gewoon tegen druk in een vliegtuig,. Minder als op zeeniveau maar het is er

Tenminste zolang je zelf kan ademen aan boord.
Een voetbal is ook alleen maar een mogelijk probleem wanneer de druk wegvalt. En wanneer dat gebeurd is een stukke speaker/voetbal wel het laatste probleem op iedereens lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De cabine wordt inderdaad op druk gehouden, maar het bagageruim niet per se. Wat ik zo gauw vind op het internet is dat ze meestal wel onder druk worden gehouden.

[ Voor 74% gewijzigd door TBTL op 19-10-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoe denk je dat die dingen naar NL vervoerd worden (als je weet dat JBL zelf in de USA zit)? ;)

Die accu's zijn ff een dingetje, weet niet of dat tegenwoordig als cabinebagage mee mag maar ik ga er vanuit dat het geen probleem zou moeten zijn. Mag je uiteraard bij de douane wel apart in een bakje doen om te laten scannen, net als alle andere electronica. Maar ook de koffer moeten ze gewoon tegen kunnen, dus als je daar nog plek hebt qua gewicht zou ik hem gewoon daar in doen :)

* The Eagle neemt al jaren een iPod dock mee op vakantie, nooit problemen gehad.

Sowieso, drukverschillen kunnen alleen problemen veroorzaken als de ruimte tussen die speakers en radiators echt luchtdicht is. En trust me, dat zijn ze echt niet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

TBTL schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:06:
De cabine wordt inderdaad op druk gehouden, maar het bagageruim niet per se.
Hoe denk je dat dat werkt, precies?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tongribnau
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-08-2024
De cabine wordt inderdaad op druk gehouden, maar het bagageruim niet per se. Wat ik zo gauw vind op het internet is dat ze meestal wel onder druk worden gehouden.
maar waarom is het dan zo dat een fles of een bus chips wel uitzet

Snor_ka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:43

Compizfox

Bait for wenchmarks

tongribnau schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Zowel de cabine als het bagageruim zijn gewoon pressurised, maar niet op 1 bar. Meestal houden ze een vliegtuig op cruisehoogte op 0.6-0.7 bar oid.

[ Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 20-10-2018 10:31 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Let op, niet elke maatschappij laat toe dat je (toestellen met) oplaadbare batterijen in de bagageruimte steekt. Vorige week nog met ANA gevlogen, alles wat Li-Ion is, moet als handbagage mee. Vorig jaar in Thailand uit luiheid verklaard dat er geen batterijen in zaten, 5 min later kwam security met mijn bagage, als ik die even wou openmaken want, ze vermoeden dat er batterijen in zaten.

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:02
tongribnau schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Een fles zit helemaal dicht. Deze JBL speaker zit dat niet, want anders zou deze ook problemen hebben bij normale dag tot dag drukverschillen in de atmosfeer.
Pagina: 1