Toon posts:

extra geheugen plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iQ5
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Ik ben op zoek naar extra geheugen voor in mijn computer.
Ik heb een Z170 Pro Gaming moederbord van ASUS en daar op zit nu Crucial DDR4 Ballistix Sport LT 2x8GB 2400 CL16 op.
De processor is een Intel Core i7 6700K

Kan ik dat doen door er 2 dezelfde bij te zetten of kan ik het beter op een andere manier aanpakken?

Pc gebruik ik voornamelijk voor video editen en gamen.
Budget ligt rond de 300 euro.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

wat is de reden van meer GB dan 16 ? ik zou eens sneller ram nemen en je cpu overklokken.
(je kunt altijd dezelfde set erbij plaatsen)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• iQ5
doel is om de pc sneller te maken, met video bewerken hapert het soms wanneer je in een groot bestand aan het werk bent.
Vandaar dat meer GB me beter lijkt.

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:16

Detmer

Professioneel prutser

iQ5 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:26:
doel is om de pc sneller te maken, met video bewerken hapert het soms wanneer je in een groot bestand aan het werk bent.
Vandaar dat meer GB me beter lijkt.
Heb je ook gecontroleerd of het geheugen daadwerkelijk vol loopt?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• iQ5
Ja geheugen loopt inderdaad vol wanneer ik premiere gebruik

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iQ5 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 21:07:
Ja geheugen loopt inderdaad vol wanneer ik premiere gebruik
hoeveel gb heb je toestemming voor gegeven om te gebruiken, toch niet 16 van de 16 ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gustinos
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-06 14:46
2 van dezelfde sticks zou prima moeten werken. Mocht je wat geld overhebben kan je altijd nog sneller geheugen halen rond de 3ghz. De beste manier is altijd om dezelfde sticks te halen, zodat er niets is wat niet goed samenloopt etc.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee