Toon posts:

Kaarten gekocht via paypal, nog steeds ''In behandeling''

Pagina: 1
Acties:
  • 1.158 views

Vraag

• Robin.V.2000
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-10-2018
Dag,
Ik heb op 11-oktober kaarten gekocht voor Schalke-Leipzig. Dit heb ik gedaan via de schalke site en betaald met paypal. Er is alleen 1 probleem. Aangezien de site overbelast was, werkte alles niet naar behoren. Ik heb mijn plekken kunnen selecteren en die werden in mijn winkelwagentje gestopt. Ik heb netjes betaald via paypal alleen ik kreeg maar geen bevestiging van Schalke dat ik de kaarten heb gehaald. (Mijn broer had dit wel direct voor een andere wedstrijd wat hij heeft gehaald op 11oktober). Dus ik weer naar de kaartverkoop toe en heb toen precies dezelfde kaarten gehaald aangezien deze nog beschikbaar waren. Deze kaarten heb ik ook weer betaald via Paypal en toen kreeg ik direct een bevestingsmail. 2 dagen later stond er dus ook dat deze betaling was voltooid, maar dat dus de eerste betaling nog ''in behandeling'' was. Hebben jullie enig idee wanneer dit weg gaat? Of hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

Mvg, Robin

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Uhm, vraag je dit nu aan ons of aan de klantenservice van de verkopende partij? :? Want in dat laatste geval, wat mij wel de meest logische zet lijkt, zit je hier op de verkeerde site. :P

Zonder gekheid, check even bij de klantenservice. Overigens doet ook PayPal aan prima klantenservice. Die kun je zelfs gewoon bellen en daar spreken ze Nederlands.

[Voor 21% gewijzigd door Room42 op 18-10-2018 21:34]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Wat heb je zelf al gevonden en wat zei de klantenservice en/of Paypal hierover? Dit is toch echt iets dat je met hen moet oplossen, waar wij je niet bij kunnen helpen.

Gezien hier verder geen discussiewaarde inzit, gaat dit topic op slot.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee