Toon posts:

beste mpeg kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me aan het orienteren over een MPEG kaart voor een goede dvd weergave vanuit mijn computer naar de TV.
Kunnen jullie me ook op weg helpen ?

En hoe sluit je zoiets aan op je monitor als je al een voodoo3 kaart (PCI) als aansturing gebruikt voor je monitor.

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:12
ik zit met dezelfde vraag. Heb inmiddels heel wat reacties en reviews gelezen over die Hollywood+ kaart. Is weliswaar alleen nuttig voor het afspelen van DVD's (Divx moet softwarematig) maar ik lees alleen maar goede berichten. Zelfs in reviews waarbij deze wordt getest in combinatie met de Matrox G4x0 die bekend staat om zijn goede TV-out.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Topicstarter
Weet je dan ook wat je ongeveer kwijt bent voor een goed (geen top) systeempje

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 14:31 schreef SAMAR het volgende:
Weet je dan ook wat je ongeveer kwijt bent voor een goed (geen top) systeempje
Ik heb die Hollywood+ in een PII-350 hangen en op mijn tv aangesloten... perfect beeld en performance en wat kost zo'n systeempie tegenwoordig nog... :P

Verwijderd

Je sluit je videokaart aan op je H+ en je H+ op de monitor.

De afstandsbediening sluit je gewoon via een com-poort aan.

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 14:57 schreef Sep het volgende:
Je sluit je videokaart aan op je H+ en je H+ op de monitor.
Nou als je alleen je monitor gaat gebruiken ben ik hier geen voorstander van... kan je beter (als je een beetje systeem hebt) gewoon softwarematig decoderen en die Hollywood kaart besparen. Juist die tv-out van dat ding geeft een superstrak beeld en concurreert gewoon vet met standalone DVD-spelers.
Pagina: 1