Toon posts:

Welk moederbord is compatible?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• T15N
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-10-2018
Welk moederbord heb ik nodig in mijn nieuwe pc?

Mijn processor: AMD Ryzen 5 2600

Mijn moederbord van nu is niet compatible (MSI B350 PC Mate), weet iemand welke ik wel zou kunnen gebruiken?

Beste antwoord (via T15N op 18-10-2018 17:39)

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01:22
Je moet een 400 serie hebben (B450 of X470)

Of een bios update doen op een 300-serie mobo

Edit: Heb je je moederbord al binnen? Zo ja, wellicht kan je me een berichtje sturen

[Voor 33% gewijzigd door iCore op 18-10-2018 17:39]

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen dus ook niet.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• iCore
Je moet een 400 serie hebben (B450 of X470)

Of een bios update doen op een 300-serie mobo

Edit: Heb je je moederbord al binnen? Zo ja, wellicht kan je me een berichtje sturen

[Voor 33% gewijzigd door iCore op 18-10-2018 17:39]

• T15N
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-10-2018
Dankjewel, ik krijg alleen geen aansturing naar mijn beeldscherm dus zou niet weten hoe ik zo’n bios update moet doen?

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-02 13:56
De Ryzen 5 2600 is supported, het kan alleen zijn dat er een bios update nodig is. Dat kan je laten doen door de plek waar je hem vandaan hebt. Kost als het goed is niet erg veel. Je kan het ook doen bij een lokale computer zaak, dat is nog beter zelfs. Die doen het soms zelfs gratis.

[Voor 59% gewijzigd door peize9 op 18-10-2018 17:44]

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• iCore
T15N schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:40:
Dankjewel, ik krijg alleen geen aansturing naar mijn beeldscherm dus zou niet weten hoe ik zo’n bios update moet doen?
Edit: Ik heb je een berichtje gestuurd @T15N

[Voor 8% gewijzigd door iCore op 18-10-2018 17:46]

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:15
peize9 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:41:
Je kan het ook doen bij een lokale computer zaak, dat is nog beter zelfs. Die doen het soms zelfs gratis.
Als ik een lokale computerzaak had en je komt bij mij voor een biosupdate met een moederbord die je elders hebt gekocht dan zou ik daar zeker wat voor rekenen. Gebruik maken van diensten kost geld, ik moet ook eten.

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-02 13:56
Uszka schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:57:
[...]

Als ik een lokale computerzaak had en je komt bij mij voor een biosupdate met een moederbord die je elders hebt gekocht dan zou ik daar zeker wat voor rekenen. Gebruik maken van diensten kost geld, ik moet ook eten.
Dan heb ik een hele lieve computerzaak... ook al zou het ook helpen dat ik er al vrij veel heb gekocht (van inkt tot weet ik wat allemaal)...

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee