Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• glaerox
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-05 11:41
Beste Tweakers,

Ik werk al 9 jaar met plezier bij de zelfde organisatie als ICT-beheerder. Ik vind echter gezien mijn werkzaamheden en verantwoordelijkheden dat mijn salaris niet meer in verhouding is.

Het bedrijf heeft 4 vestigingen met +/- 120 gebruikers. Ik ben (als enige) verantwoordelijk voor het netwerk. de systemen Client en serverside), printers, telefoons etc.

Nu ben ik er achter gekomen dat ik volgends de CAO van onze branche (glastuinbouw) 2 schalen te laag ben geplaatst. Ik zit in schaal G waar de CAO K aangeeft. Echter wordt daar gesproken over Systeembeheerder.

Nu wil ik bovenstaande binnenkort aankaarten bij personeelszaken. Kan ik nog weerstand verwachten dat in de CAO wordt gesproken over systeembeheerder en ik ICT-beheerder ben.

In mijn ogen is ICT-beheerder een bredere omschrijving (daar het ook communicatie beslaat)

Bij voorbaat dank voor het meedenken!

[Voor 0% gewijzigd door glaerox op 18-10-2018 14:25. Reden: Toevoeging]

k7 explosion turbo:S

Beste antwoord (via glaerox op 16-11-2018 11:17)

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:40

Qwerty-273

Meukposter

Even afwachten dan wat HRM gaat beslissen wat je taken zijn, en dan alleen deze uitvoeren. Je kan aanbieden om te helpen met het beschrijven van je taken (dan kopieer je gewoon de taken uit de CAO/besluit ;) ).