Ik zoek een?
Subwoofer.
Wat is je budget?
Tussen 100 en 200 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel ben ik in het bezit van een Yamaha RX-V675 i.c.m. twee Canton GLE 490.2 zuilluidsprekers. Vanwege de vorm van de ruimte valt de meeste bas van mijn speakers weg en dit wil ik graag aanvullen met een subwoofer. De crossover zal rond de 80hz komen te zitten en de zuilen blijven op full range staan.
De set wordt voor zowel muziek als films gebruikt in een stereo opstelling,
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg de Jarmo Sub 210 vanwege de prijs en goede ervaringen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Naast de goede ervringen lees ik ook dat deze subwoofer boomerig kan zijn, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Kan deze sub hard en laag genoeg om een goede aanvulling te zijn op mijn zuilluidsprekers?
Subwoofer.
Wat is je budget?
Tussen 100 en 200 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel ben ik in het bezit van een Yamaha RX-V675 i.c.m. twee Canton GLE 490.2 zuilluidsprekers. Vanwege de vorm van de ruimte valt de meeste bas van mijn speakers weg en dit wil ik graag aanvullen met een subwoofer. De crossover zal rond de 80hz komen te zitten en de zuilen blijven op full range staan.
De set wordt voor zowel muziek als films gebruikt in een stereo opstelling,
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg de Jarmo Sub 210 vanwege de prijs en goede ervaringen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Naast de goede ervringen lees ik ook dat deze subwoofer boomerig kan zijn, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Kan deze sub hard en laag genoeg om een goede aanvulling te zijn op mijn zuilluidsprekers?