Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Niet uit Stand-By, Scherm blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Gifmenger
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 04-03-2020
Hallo,

Sinds kort gaat mijn PC niet meer uit stand-by stand. Als ik dan via het indrukken van een toets op mijn toetsenbord het systeem weer wakker maak dan hoor ik het systeem wel weer opstarten maar dan blijft het scherm zwart. Dan moet ik via het geforceerd afsluiten van mijn pc het systeem weer opstarten. Ik gebruik Windows 10 en ik kan zelf de oplossing niet vinden.

Alle reacties

• choogen
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Eén mogelijkheid is dat je harde schijf bijna helemaal vol zit. Kun je eens kijken welk percentage je aan vrije schijfruimte overhoudt op je C-schijf en over hoeveel GB we het dan hebben?

Een andere mogelijkheid is dat er sprake is van een geheugentekort. Draaide je veel (of meerdere intensieve) programma's tegelijkertijd toen je scherm niet meer reageerde? Eventueel kun je in Windows het virtueel geheugen vergroten. Of je kunt bij een computerzaak een paar extra reepjes RAM laten bijplaatsen.

[Voor 45% gewijzigd door choogen op 18-10-2018 11:10]

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 10:14
Kan van alles zijn. Voeding, moederbord, opslag. Wat zijn de specs van het systeem?

• Gifmenger
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 04-03-2020
Bedankt voor de reacties! Helaas bleek het opnieuw installeren van Windows noodzakelijk.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True