Niet uit Stand-By, Scherm blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 911605

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort gaat mijn PC niet meer uit stand-by stand. Als ik dan via het indrukken van een toets op mijn toetsenbord het systeem weer wakker maak dan hoor ik het systeem wel weer opstarten maar dan blijft het scherm zwart. Dan moet ik via het geforceerd afsluiten van mijn pc het systeem weer opstarten. Ik gebruik Windows 10 en ik kan zelf de oplossing niet vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Eén mogelijkheid is dat je harde schijf bijna helemaal vol zit. Kun je eens kijken welk percentage je aan vrije schijfruimte overhoudt op je C-schijf en over hoeveel GB we het dan hebben?

Een andere mogelijkheid is dat er sprake is van een geheugentekort. Draaide je veel (of meerdere intensieve) programma's tegelijkertijd toen je scherm niet meer reageerde? Eventueel kun je in Windows het virtueel geheugen vergroten. Of je kunt bij een computerzaak een paar extra reepjes RAM laten bijplaatsen.

[ Voor 45% gewijzigd door choogen op 18-10-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Kan van alles zijn. Voeding, moederbord, opslag. Wat zijn de specs van het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 911605

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Helaas bleek het opnieuw installeren van Windows noodzakelijk.