Toon posts:

Automatische verlenging bitdefender mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 20:24
Vanmorgen kreeg ik een mail (wellicht scam/phising) dat mijn abonnement van bitdefender automatisch (via incasso) verlengd gaat worden.

Nu is dat gek omdat ik deze zelf al verlengd heb met een key, dat klopt dus al niet.

Maar er staat in de mail dat ik voor automatisch verlengen heb gezkozen, dat hebik echter nooit gedaan. Klopt ook niet.

Maar waar in bitdefender zou ik die optie kunnen uitschakelen?

Mocht de mail kloppen en is deze agressieve verkooptechniek hun idee van klantenbinding, dan zou ik iedereen afraden van hun diensten gebruik te maken en kiezen voor iets anders.

Alle reacties

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 08:09
Heb je de afzender van de mail gecheckt? Misschien loopt hun mailsysteem niet helemaal synchroon met de facturatie of zo? Ik neem aan de je de mail instellingen in je account kan bijwerken.

Maar vooral; stel de vraag aan bitdefender, zij kunnen je vast een plausibel antwoord geven

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Een tijd terug kreeg ik zo'n zelfde mail. Schijnbaar zijn ze veranderd naar een automatisch verlengen systeem en hebben ze dat aangezet voor al bestaande klanten. Ik had toen ook al een nieuwe key gekocht, dus heb ze een email gestuurd en toen was het opgelost.
Even een mailtje sturen dus.

• no_way_today
Ga ik doen! Maar dit soort scam achtige mailtjes zijn eigenlijk de reden waarvoor je bescherming koopt, nu krijg je het van de aanbieder zelf! Met hun actie overtreden ze wel een aantal regels. Vraag mij af of een automatische incasso zou lukken.

• no_way_today
Nou, hele mail sessies achter de rug, payment support, servicetickets noem maar op:, je wordt mooi niet geholpen
-wordt er toch binnen 5 dagen €69,99 afgeschreven. Auto renewal kon niet uitgezet worden, die optie was niet actief. Uiteindelijk is het mij na 3x mailen gelukt om ervan af te komen. Zou niet nodig moeten zijn. De functie stond door een fout aan.

[Voor 41% gewijzigd door no_way_today op 22-11-2018 18:02]

• Sjaak2k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-05 23:53
Je kan natuurlijk ook gewoon auto renewal uitzetten. Kan gewoon als je link volgt via mail die je gehad hebt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee