Hii!!
Op dit moment ben ik druk bezig met mij te orienteren op een nieuwe laptop, maar zoals jullie ook weten is de markt enorm. Zoals ik omschreven heb ik de titel, ik ben op zoek naar iets voor de studie en werk. Dit betekent voor mij dat ik er geen spectaculaire dingen (editting etc.) mee hoef te kunnen, ook gaming is niet nodig. Echter heb ik voor mijn werk dusdanig veel cijferwerk dat een van mijn eisen een numeriek toetsenbord is.
Bij mijn vooronderzoek heb ik rekening gehouden met enkele adviezen van opleiding/universiteit, dan kom ik snel uit bij een Lenovo of HP. Ik neig zelf meer naar een Lenovo, maar laat me overtuigen adhv jullie argumenten. Hoor ook het een en ander over Acer Aspires vooral ivm accuduur. Echter heb ik zelf op dit moment een Acer Aspire, daar ben ik niet volledig tevreden over (geweest). Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Mijn vooronderzoek kwam ik bij het volgende uit:
- Lenovo Ideapad 530S
- Lenovo Ideapad 330S
- Lenovo Ideapad 720
- Betreffende de HP kom ik uit bij de Pavilion series.
Wat is je budget?
omstreeks de €900, afhankelijk van de specs en verwachte levensduur.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Gewicht +/- 2, accuduur is wenselijk minimaal 3u.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zoals gezegd kijk ik nu bij Lenovo vooral
Ik hoop dat jullie mij aan een juiste keuze kunnen werken.
Op dit moment ben ik druk bezig met mij te orienteren op een nieuwe laptop, maar zoals jullie ook weten is de markt enorm. Zoals ik omschreven heb ik de titel, ik ben op zoek naar iets voor de studie en werk. Dit betekent voor mij dat ik er geen spectaculaire dingen (editting etc.) mee hoef te kunnen, ook gaming is niet nodig. Echter heb ik voor mijn werk dusdanig veel cijferwerk dat een van mijn eisen een numeriek toetsenbord is.
Bij mijn vooronderzoek heb ik rekening gehouden met enkele adviezen van opleiding/universiteit, dan kom ik snel uit bij een Lenovo of HP. Ik neig zelf meer naar een Lenovo, maar laat me overtuigen adhv jullie argumenten. Hoor ook het een en ander over Acer Aspires vooral ivm accuduur. Echter heb ik zelf op dit moment een Acer Aspire, daar ben ik niet volledig tevreden over (geweest). Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Mijn vooronderzoek kwam ik bij het volgende uit:
- Lenovo Ideapad 530S
- Lenovo Ideapad 330S
- Lenovo Ideapad 720
- Betreffende de HP kom ik uit bij de Pavilion series.
Wat is je budget?
omstreeks de €900, afhankelijk van de specs en verwachte levensduur.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Gewicht +/- 2, accuduur is wenselijk minimaal 3u.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zoals gezegd kijk ik nu bij Lenovo vooral
Ik hoop dat jullie mij aan een juiste keuze kunnen werken.
[Voor 7% gewijzigd door Barry123654 op 17-10-2018 22:45]