Vraag

• pengocha78
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-07-2020
Hoi allemaal, ik heb een oude samsung tab 10.1 gt-p7500 3.1 liggen. Hier draait android 3.1 op. Ik zou hier een soort van kiosk willen maken dat een web pagina weer geeft die vanuit mijn raspberry pi gehost word en daar dan een reeks scripts/acties uitvoert aan de hand van wat de web pagina registreerd. De distro die ik hiervoor gebuik is remi-master. Het probleem dat ik hiermee heb is dat ik telkens de melding krijg 'websocket not supported' als de pagina laad. Dit op diverse browsers. Op de meest recentere android tabs in huis draait de website wel zonder problemen maar ze zou dus op degene moeten draaien waar het probleem zich op voordoet. Ik heb gedacht om de android bij te werken maar hij zegt telkens dat er geen upgrade beschikbaar is. Ik heb geprobeerd manueel bij te werken met odin maar bijkomend probleem is dat de usb kabel enkel nog maar oplaad en geen data connectie meer maakt en daar stoppen mijn pogingen dus. Ik heb ook een vnc opgezet naar mijn pi en dan de site openen via de pi, dit lukt wel maar heeft tot gevolg dat als de pi reboot de vnc connectie ook wegvalt. Is er een manier om mijn oude tablet te upgraden zonder usb toegang? Voor wat ik gevonden heb zouden websockets ondersteund worden vanaf 3.2 en zou mijn tablet tot 4.0.4 aankunnen. Of eventueel een manier woorop ik een vnc verbinding kan maken naar mijn pi die auto connecteerd na verbreking? Alvast bedankt voor de adviezen !

Alle reacties

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31
pengocha78 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:50:
Ik heb geprobeerd manueel bij te werken met odin maar bijkomend probleem is dat de usb kabel enkel nog maar oplaad en geen data connectie meer maakt en daar stoppen mijn pogingen dus.
Al een andere kabel geprobeerd?

Er zijn kabeltjes waarmee je alleen kunt laden, de pinnen benodigd voor data zijn hierbij niet bedraad.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En samen met een andere kabel, zoals @Xander aangeeft; heb je wel de Samsung USB drivers op je Windows machine geinstalleerd zoals http://developer.samsung....id-usb-driver-for-windows ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• pengocha78
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-07-2020
Usb drivers had ik geïnstalleerd inderdaad, excuses dat ik dit niet vermeld heb. Usb kabel kan ik idd proberen, wist niet dat daar verschillen in zijn. Probleem is dat die aansluiting zo'n brede usb is. Zal bestellen worden dan.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee