Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Android TV stick: updates,LAN en mogelijkheid Adhoc netwerk

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10-06 16:59
Ik zoek een Android stick/box die ik op een TV kan aansluiten en die verbinding kan maken met een IP camera via een LAN kabel en of een adhoc wifi netwerk. Het doel is namelijk om dit scherm aan een machine te bevestigen, waar een camera binnenin komt te hangen. Deze opstelling moet mobiel en foolproof zijn.

Dus:
  1. Camera vastklikken (magneet)
  2. TV aan stroom vastmaken
  3. (indien via LAN) lan kabel vastmaken
  4. Camera en TV aanzetten
  5. Beeld!
Hiervoor is het nodig dat de box zowel over LAN als over Wlan in een netwerk als router kan dienen zonder een internetverbinding nodig te hebben. Verder moet de android camera applicatie automatisch te starten zijn en heb ik een liefst een apparaat die a la Google Nexus lang te updaten is.

Tips?

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:43

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit hoort thuis in [CEA], ik verplaats je even!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True