Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat voor dakdragers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:50
Op m'n auto (Mazda 323F Fastbreak uit 2000) zou ik graag dakdragers willen. Niet heel lastig zou je zeggen, gewoon naar de garage/winkel en kopen :P Alleen vroeg de garage iets van 250 euro, dus ik dacht, ik kijk wel even op marktplaats en daar staat er genoeg voor 50-100 euro. Ik ging er vanuit dat ik een fix-point systeem had, dus laatst via Marktplaats een setje gevonden, geprobeerd, maar die paste niet....
Aan de voorkant was de bout van de dakdrager te klein voor de aansluiting op het dak en aan de achterkant kan ik op m'n dak helemaal niks vastschroeven, hooguit iets klemmen tussen de rails. Zie foto's, ik vind het maar een vaag systeem eigenlijk, iemand hier die er wat meer info over heeft?

dakvoor

dakachter

Beste antwoord (via FoxLenny op 17-10-2018 20:14)

• PilzTech
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 02-05 21:36
Het zijn schijnbaar heel zeldzame dakdragers die op jouw auto passen, de standaard mazda 323 Fastbreak passen inderdaad niet. Jouw model is afkomstig uit Noord-Amerika, hier heet de auto Mazda Protoge.

Informatie zie:https://www.autoweek.nl/a...3-fastbreak-15i-glx-2000/

[Voor 16% gewijzigd door PilzTech op 17-10-2018 19:22]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• PilzTech
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 02-05 21:36
Het zijn schijnbaar heel zeldzame dakdragers die op jouw auto passen, de standaard mazda 323 Fastbreak passen inderdaad niet. Jouw model is afkomstig uit Noord-Amerika, hier heet de auto Mazda Protoge.

[Voor 16% gewijzigd door PilzTech op 17-10-2018 19:22]

• Deveon
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Winparts al geprobeerd? O.b.v. je kenteken rolt er mogelijk iets uit.

3.9 KW ZO/ZW / Atlantic Explorer V4 / eGolf

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:50
PilzTech schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:21:

Kijk, daar heb ik wat aan, bedankt! Tenminste, dat ik iets meer weet en dat het waarschijnlijk een duur geintje wordt en/of heel veel geduld/marktplaats in de gaten houden :+

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True