Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Die heb ik nog gehad op mijn 386Op vrijdag 20 juli 2001 15:33 schreef Childsplay het volgende:
Ik weet niet of je het spel "winter" kent? nou das een eeeeeeuwen oud spel, dan kan je de olimpische winterspelen doen. Schansspringen, bobsleeen rodelen, donwhill, en ook schaatsen.. Nu zuigt het wel intens, het werkt erg slecht en het is geen uitdaging (hoe snel kan ik achter elkaar op enter drukken om zo snel mogelijk te gaan) en het is ongelovelijk lelijk en ik heb het niet meer, maar daarbij kon je schaatsen
Oja, ik had ook Zomerspelen.
Dat was iig een van de weinige schaatsgames
dat zei ik dus, ik ken winter olympic games wel, maar zoek een standalone.Op vrijdag 20 juli 2001 15:33 schreef Childsplay het volgende:
Ik weet niet of je het spel "winter" kent? nou das een eeeeeeuwen oud spel, dan kan je de olimpische winterspelen doen. Schansspringen, bobsleeen rodelen, donwhill, en ook schaatsen.. Nu zuigt het wel intens, het werkt erg slecht en het is geen uitdaging (hoe snel kan ik achter elkaar op enter drukken om zo snel mogelijk te gaan) en het is ongelovelijk lelijk en ik heb het niet meer, maar daarbij kon je schaatsen
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
er zijn ook genoeg atletiekspellen, die toch erg spannend zijn, dit zou ongeveer hetzelfde principe moeten zijnOp vrijdag 20 juli 2001 17:20 schreef MrFreeman het volgende:
maar wat wil je dan... een geem waar je naar voren drukt en opzij als er een bocht komtlijkt me niet al te moeluk...
Verwijderd
Nagano Winter Olympics op de N64 heeft ook een vaag systeem, moet je bij elke slag op de L of R knop drukken
Verwijderd
Maar ik denk niet dat er een andere schaatsgame is dan die winter olympics. Misschien dat er ooit nog es iets komt op dat gebied maar dan moet het wel revolutionair zijn en dus NIET voor elke slag op een knoppie te hoeven rammen...
Verwijderd
Verwijderd
Maar dat spel buggde bij mij, dat ventje wou bij ronde 3 heel graag met de muur knuffelen.
Het was dus onmogelijk die race te halen
Verwijderd
misschien een tip om de cursortoetsen te gebruiken en daardoor van de muur af te sturen?Op vrijdag 20 juli 2001 20:22 schreef Terr het volgende:
3 geloof ik
maar dat spel buggde bij mij, dat ventje wou bij ronde 3 heel graag met de muur knuffelen.
Ja dat had ik ookOp vrijdag 20 juli 2001 20:27 schreef Terr het volgende:
Dat deed ik ook, maar hij werd als een magneet aangetrokken
Keihard rammen op dat toetsenbord, maar ja dat hielp niks
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Ik zei al dat het errug slecht werkte, want ik geloof dat iedereen dat had, ik zette met elk onderdeel een nieuw wereldrecord (schansspringen 115 meter:9) alleen met het schaatsten niet, schaatsen won ik ook NOOIT want de tegenstander had nergens last vanOp vrijdag 20 juli 2001 20:22 schreef Terr het volgende:
3 geloof ik
Maar dat spel buggde bij mij, dat ventje wou bij ronde 3 heel graag met de muur knuffelen.
Verwijderd
haha dat moet dan wel één van de stomste spellen around zijnOp vrijdag 20 juli 2001 13:45 schreef JohnnyBravo het volgende:
Ok.. toegegeven, het is niet echt het weer om het over schaatsen te hebben, maartoch, hier ben ik al een tijdje naar opzoek. Een game waarin je in de voetsporen kunt treden van Rintje Ritsma. Ik moet bekennen dat ik niet eens weet of het bestaat, maar als je er een kent of van gehoord hebt zou ik het graag willen weten.
bvd.
(En ja, de Winter Olympic games ken ik, daar zit een schaatsonderdeel in, maar ik zoek echt een stand-alone)
Inderdaad, het is gewoon niet geschikt om een spel van te maken, anders was het wel gedaan.Op vrijdag 20 juli 2001 18:43 schreef MrFreeman het volgende:
das tog allemaal om zo snel mogelijk om een knoppie te rossen of op het juiste moment een knop loslaten? hmmmzzz nee doe mij dan maar fifa!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Goh, het lag dus niet aan mij?Op vrijdag 20 juli 2001 20:27 schreef Terr het volgende:
Dat deed ik ook, maar hij werd als een magneet aangetrokken
Wat ik ook deed, full speed de hele baan, maar de laatste bocht rustig schaatsen, het had geen zin. Je ging geheid uit de bocht daar
tis maar waar je van houdt eh?Op vrijdag 20 juli 2001 22:23 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
haha dat moet dan wel één van de stomste spellen around zijn![]()
Verwijderd
Ik weet van mezelf dat ik vele toetsenborden versleten heb met die kewle 386 spelOp vrijdag 20 juli 2001 15:33 schreef Childsplay het volgende:
Mare volgens mij krijg je hetzelde Ram-effect met een ''nieuwe schaats-game''
je zult toch vooruit moeten komen
trouwen van al dat rammen worden je armen
Dit hoeft niet. Zelf zat ik te denken aan een soort simulatie, waarbij jezelf bepaald (door middel van een balkje) hoeveel energie je verbruikt. (Je zult wel zelf moeten sturen) Neem nou de 10 km. Als je daar die balk helemaal vol hebt staan is je schaatser naar een paar rondjes kapot. Verdeel je de energie gaat het een stuk beter. Door trainen krijgt je schaatser meer uithoudingsvermogen. Ook kun je door geld verdienen de nieuwste strips en klapschaatsen kopen etc. Misschien ideetje voor de gamemakers hier?Op vrijdag 20 juli 2001 23:13 schreef doevepik het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik vele toetsenborden versleten heb met die kewle 386 spel.
Mare volgens mij krijg je hetzelde Ram-effect met een ''nieuwe schaats-game''
je zult toch vooruit moeten komen
trouwen van al dat rammen worden je armen
Verwijderd
Das misschien wel een idee, net als Cycling Manager een Schaats Manager en dan de 11 steden tocht rijdenOp maandag 23 juli 2001 09:39 schreef Beathoven het volgende:
Er is geloof ik ooit eens een Elfstedentochtspel voor de Commodore64 verschenen. Maar meer dan vaag getekende screenshots heb ik er nooit van gezien.
[edit: typo stedem ipv steden]