In het bestek van mijn woning staat dat deze schilderklaar opgeleverd dient te worden (niet behangklaar dus). De stukadoor (onderaannemer) heeft prutswerk geleverd en heeft een tweetal pogingen tot herstel gedaan. Toch ben ik nog niet tevreden.

Waarop mijn aannemer reageert:
Volgende week hebben we overleg op locatie maar ik kom graag goed beslagen ten ijs.
Mijn laatste email aan de hoofdaannemer bevat de volgende passage:
PS: Ik heb hieronder nog wat fotootjes van vandaag (16-10-2018 18:05) toegevoegd ter verduidelijking. Deze foto's zijn gemaakt op 2 m2 op de overloop. Jullie zien dat op een heel klein oppervlak al heel wat aan te merken is.

Waarop mijn aannemer reageert:
Ik vraag me dus af of ik te kritisch ben of dat ik in mijn recht sta door meer te eisen.Wat betreft de term “schilderklaar “, wil ik toch nog wel 1 ding toevoegen, dat dit niet betekend dat de schilder niets meer moet doen, want de schilder moet de wanden nog opschuren ivm de goede hechting van verf op stucwerk en kleine oneffenheden wegplamuren behoort ook tot de werkzaamheden van de schilder. Ik weet natuurlijk niet wat je met de schilder hebt afgesproken, maar ik krijg de indruk dat hij deze werkzaamheden niet heeft ingerekend.
Volgende week hebben we overleg op locatie maar ik kom graag goed beslagen ten ijs.
...leeg...