Toon posts:

Chromebook voor 300 / 350 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Alan z
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:01
Wat ga je met je laptop doen?
basis dingen, browsen, youtube, muziek, word etc

Wat is je budget?
300/350.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
niet echt

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
niet echt.
.
https://tweakers.net/pric...27;543079;1092099;665205/

Ik zoek een chromebook, maar weet niet precies waarop te letten. Ik heb een kleine lijst gemaakt, zouden jullie je voorkeur kunnen aangeven, en waarom. Maakt het bijvoorbeeld voor een chromebook erg veel uit of er 4/8 gb in zit. 2 vs 4 cores etc.

Momenteel denk ik aan de Hp chromebook 14 g5 3GJ74EA.
Zijn er redenen om voor een andere te gaan?

Groet,

Beste antwoord (via Alan z op 19-10-2018 12:17)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 14:17

vectormatic

Warlock of the doorlock

Alan z schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:46:
Wat ga je met je laptop doen?
basis dingen, browsen, youtube, muziek, word etc
Je weet dat je op een chromebook geen office kan installeren? Volgens mij heeft MS ondertussen wel office webapps, google natuurlijk ook, maar gewoon windows software installeren is een no-go op een chromebook

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Tja, ik ben zelf ook aan het oriënteren in deze prijsklasse, maar dan als klein ding naast m'n 15" Macbook en Desktop. Het is met name om onderweg (vliegtuig) te kunnen werken, dus ik zoek zelf in de poel met 11" schermen. Wat me opvalt is dat de meeste van je opties geen touchscreen hebben. Hoewel ik dat zelf ook niet als een vereiste zie voor een laptopje, maakt het het gebruik van Android-apps wel een stuk eenvoudiger en daarmee wordt ook het aanbod beschikbare apps veel ruimer.

Ik denk dat ik zelf eerdaags een Lenovo C330 bestel.

www.jessekraal.nl

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-06 22:14
vectormatic schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:35:
[...]

Je weet dat je op een chromebook geen office kan installeren? Volgens mij heeft MS ondertussen wel office webapps, google natuurlijk ook, maar gewoon windows software installeren is een no-go op een chromebook
Dat klopt volgens mij niet.... zie ook bijv. https://www.google.nl/amp...ft-office-op-chromebooks/

Ik zit in exacte dezelfde positie als TS dus volg de tips.

• Enzo Dizono
M'n C330 a 299 euro (32gb) binnen.

Eerste indruk: prima ding, lekker vlot, scherm en bouwkwaliteit prima voor de prijs die je betaalt. Alleen het trackpad voelt erg goedkoop aan, vooral de 'klik' is matig, lijkt alsof het trackpad er losjes inligt. En het is wennen dat je geen Capslock helpt en voor mij dat ctrl de toets is die je gebruikt voor shortcuts ipv 'appeltje'.

www.jessekraal.nl

• Mycroft
  • Laatst online: 16:00
Enzo Dizono schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:56:
M'n C330 a 299 euro (32gb) binnen.

Eerste indruk: prima ding, lekker vlot, scherm en bouwkwaliteit prima voor de prijs die je betaalt. Alleen het trackpad voelt erg goedkoop aan, vooral de 'klik' is matig, lijkt alsof het trackpad er losjes inligt. En het is wennen dat je geen Capslock helpt en voor mij dat ctrl de toets is die je gebruikt voor shortcuts ipv 'appeltje'.
Ik probeer specs te vinden van de Lenovo C330. Klopt het dat ik dit model niet terug kan vinden in de pricewatch? Misschien onder een andere naam?

• Enzo Dizono
Spiff1 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:43:
[...]

Ik probeer specs te vinden van de Lenovo C330. Klopt het dat ik dit model niet terug kan vinden in de pricewatch? Misschien onder een andere naam?
Kennelijk, is nog een recent product en staat alleen op de lange productcode in Pricewatch: pricewatch unsorted: Lenovo Chrome C33011.6iMT8173C4G32GBMARVELL_8897_2X2AC+B...

Anniehoe, ik heb hem bij Coolblue besteld, eigenlijk niet eens gecheckt of 'ie ergens nog veel goedkoper was en dat is dus ook niet zo. Ben er meer content mee dan ik zelfs had verwacht, heel fijn om gewoon even op de bank te kunnen zitten zonder dat je meteen een stuk alu van 60 graden op je schoot hebt (ja macbook, ik kijk naar jou). Ook het klapscherm bevalt me beter dan verwacht, voor het kijken van een filmpje is die omgekeerde stand best fijn als je op de bank zit.

Edit: gelijk de specs maar even aangeleverd, dus wie weet spoedig compleet.

[Voor 3% gewijzigd door Enzo Dizono op 24-10-2018 10:52]

www.jessekraal.nl

• Nyren
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-06 11:54
-

[Voor 100% gewijzigd door Nyren op 26-10-2018 01:30]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee