Voor de prijs is het wel goed hoor!
En ik ga hem zeker kopen zo'n prijs en zo'n kans krijgt je niet meer.
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding High and End en je krijgt 3 jaar garantie dus is een luxe service.
Intel® Core i5+ 8400-processor
(2,80 GHz tot 4,00 GHz, 6 kernen en 9 MB Intel® Smart Cache, Turbo Boost 2.0)
Uitmuntende prestaties en efficiëntie
Een Intel® Core™-processor van de 8e generatie zorgt ervoor dat uw programma’s op maximale snelheid draaien. Zo is uw computer optimaal voorbereid om een groot aantal alledaagse taken, zoals surfen op internet, e-mails schrijven, muziek luisteren en videostreaming. Door de ruime prestatiereserves is de processor van de 8e generatie van Intel® zeer toekomstbestendig. Ook bij veeleisende toepassingen zoals beeldbewerking, video-editing of games werkt uw computer zeer efficiënt door de verbeterde processorarchitectuur.
Snelle Wi-Fi IEEE 802.11 ac-standaard technologie met een snelheid tot 1,73 Gbps (2×2) en Bluetooth® 5.0
Inclusief
Toetsenbord en muis met kabel, netkabel, welkomstposter, handleiding, garantiekaart
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 graphics
Met 3.072 MB GDDR5 grafisch geheugen, digitale HDMI-Audio-/Video-uitgang, DVI-D-aansluiting en 3 x DisplayPort.
De GeForce® GTX 1060 vormt de ideale keuze voor de nieuwste games met hoge resolutie. Deze videokaart is gebaseerd op de extreem krachtige en energiezuinige Pascal™ architectuur. De GeForce® GTX 1060 levert overtuigende prestaties en biedt optimale condities voor Virtual Reality en nog veel meer.
Hot Swap wisselslede voor harde schijven1
SATA harde schijven van 2,5 en 3,5 inch zijn eenvoudig verwisselbaar, zelfs terwijl de computer is ingeschakeld. Ideaal voor back-ups, gegevensuitwisseling en alternatieve besturingssystemen.
Gigabit LAN-netwerkcontroller (10/100/1.000 Mbit/s)
USB 3.1 Gen2:
Sluit uw moderne externe apparaten, zoals harde schijven en smartphones, aan op de USB 3.1 SuperSpeed Plus-aansluiting en draag uw gegevens over met een snelheid tot 10 Gigabit per seconde. Door de symmetrisch geconstrueerde aansluiting conform USB-standaard type C kunt u de kabel in willekeurige oriëntatie op de USB-poort aansluiten.
Hier staat een video compleet er over.
https://www.medion.com/al....md34120.anl.med_start-ka
Deze aanbieding is alleen op 1 dag geldig, dus je moet wel vroeg bij aldi staan, want dit gaat om een enkel aanbieding welke dan niet meer verkrijgbaar is.
Je hebt er trouwens 3 jaar garantie op en welke je niet bij andere winkels krijgt of hoewel je deze apart moet betalen. En als er iets defect is of raakt met de medion PC kun je hem gratis versturen na een melding van het probleem die je medion hebt verstuurd. Medion stuurt jou een voucher welke je deze gratis kunt verzenden. Je hoeft gelukkig geen verzendkosten te betalen welke je wel bij andere online sites moet betalen. Ik heb ook een oude PC van medion de geheugen en voeding was defect en ze hebben deze netjes vervangen tijdens de garantie periode.
Een windows 10 licentie of een windows 10 DVD erbij kopen bij online sites kom je nog duurder uit. En als er iets met de PC gebeurt moet je ook veel meer uitgaan geven.
Voor een toestenbord en muis apart betalen ben je duurder uit. Welke je bij medion volledige alles in 1 pakket krijgt.
Voor video bewerken is hij wel goed genoeg hoor. De grafische kaart heb je echter alleen nodig als je op hogere resolutie gaat spelen. De videokaart zal genoeg kracht geven bij het bereken van je videobewerken en zal je jou processor niet gaan bezwaren.
De medion PC kun je niet verder uitbreiden, je kunt hem uitbreiden als je er een extra geheugen bij wilt steken kan dat weer wel er zit namelijk in dat moederbord nog een slotje. De PC is precies samen afgesteld met de onderdelen met de voeding namelijk. Maar veranderd niet van je eerste keus.
Ik ga deze wel kopen voor mijn vader en ik.
[Voor 78% gewijzigd door williamss op 18-10-2018 01:29]