Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ongewenst gedrag van users met enorme negatieve karma

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:17

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Topicstarter
Dit betreft tweaker gallery: Timsworld -1560 karma op moment van schrijven. Hoe krijg je het voor elkaar eigenlijk :')

Timsworld in 'plan: Tweakers Oktober Testfest 2018: Bekijk hier het videovers...

en

Cyw00d in 'plan: Tweakers Oktober Testfest 2018: Bekijk hier het videoverslag!'

Dit soort reacties zijn onwenselijk, vooral de eerste.

En als ik zijn manier van communiceren zie verdient dat niets anders dan een ... O-)
Moet dit hier of moest dit anders?

[Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 17-10-2018 11:25]

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dank voor de notificatie. Ik heb actie ondernomen in dit specifieke geval. Dit is inderdaad niet de bedoeling.

Frontpagemoderatie Forum

• Technomania
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21:15

Technomania

salvis titulis et honoribus

Bor schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:00:
Dank voor de notificatie. Ik heb actie ondernomen in dit specifieke geval. Dit is inderdaad niet de bedoeling.
Gaat er in jullie systemen niet automatisch een belletje rinkelen in dit soort gevallen?

Je collega heeft hem ook al verzocht om wat vriendelijker te reageren.
Grotman in "Vraag over First Look festival"

[Voor 19% gewijzigd door Technomania op 17-10-2018 13:06]

"Gelukkig is hij die het noodzakelijke niet ontbreekt en het overtollige niet verlangt"

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misdragingen vallen op meerdere manier op. In dit geval voldoende om actie te ondernemen. Daar laat ik het ook bij. Sturing is persoonlijk om verschillende redenen. Nogmaals bedankt voor de melding.

Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True