Ik ben maar weer eens aan de gang gegaan met black and white..maar ik heb een gebouw op een beetje onhandige plaats neergezet..weet iemand hoe je zo'n ding af moet breken?
fikke.
maar repareren ze hem dan niet steeds?
maar repareren ze hem dan niet steeds?
ja, maar ik wil m helemaal weg hebbuh..want met zo'n steen gaan er alleen een paar stukkies af..en dan kan mijn beesie er niet langs zeg maar
Hij bedoelt dat je een steen op ceedeetje moet gooien...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Je handleiding zit in de doosOp vrijdag 20 juli 2001 13:47 schreef DarKHunteR het volgende:
heeft niet iemand een handleiding waar het in staat ofzo?
Who is John Galt?
ik heb de doos al weggedaanOp vrijdag 20 juli 2001 13:51 schreef justmental het volgende:
[..]
Je handleiding zit in de doos
Duh....Op vrijdag 20 juli 2001 13:51 schreef justmental het volgende:
[..]
Je handleiding zit in de doos
Maar vongens mij zijn we al tot de conclusie gekomen dat B&W het kopen niet waard is.. Dus heeft hij ook geen doos..
Verwijderd
Ag ik vin B&W wel leuk om ff een uurtje of 2 te kloten... tis niet egt nodig om em helemaal uit te spelen... gewoon een beetje klote met mannetje en je creature... vink wel geinig.
/me vindt dat iedereen kan zeiken wattie wil maar ik vinnem niet egt slecht. Hij valt wel wat tegen das wel waar
/me vindt dat iedereen kan zeiken wattie wil maar ik vinnem niet egt slecht. Hij valt wel wat tegen das wel waar
Verwijderd
Euh.. Gewoon onder de stenen bombarderen en de stenen laten liggen... 
Hoe je'em permanent weg haalt...
Hoe je'em permanent weg haalt...
Verwijderd
Mwaw.. Kan er heus wel langs als je niet te grote stenen neemt. Denk ik.. 
Anders gooit'ie die stenen wel weg ofzo...
Anders gooit'ie die stenen wel weg ofzo...
Verwijderd
Gewoon helemaal afbranden, dan zie je langzaam het frame weer terugkomen en verdwijnen... Weg gebouw...
RTFM
met papier mache kun je alles maken!!
Affikken steentje d'r op... bliksempje enz, moet lukken toch
Pagina: 1