Sind afgelopen week heb ik een nieuw huurappartement. Ik heb in de woonkamer en slaapkamer een COAX aansluiting. Teven heb ik in de meterkast ook een KPN aansluiting (UTP dus). Nu wil ik voor Telfort gaan en niet Ziggo (COAX) ..Mijn vraag nu is.. mag ik een UTP kabel trekken en plaatsen op de plekken waar de COAX uitkomen? Dus in principe de coax kabel die vanuit de meterkast loopt naar de andere kant van de woning (slaap en woonkamer) te vervangen door de UTP kabel.. mag dit?
Zijn er consequenties als ik dit doe?
Ik ga vandaag ook we woningbouw bellen om hierover te informeren. Ben nieuw hier en vond het fijn eerst hier de vraag te stellen.
...
ik wil dus voorkomen dat ik kabels onder de vloer moet leggen vanuit de meterkast naar de woonkamer en de slaapkamer omdat je dit dan ziet…
appartement, 1 verdieping.
Zijn er consequenties als ik dit doe?
Ik ga vandaag ook we woningbouw bellen om hierover te informeren. Ben nieuw hier en vond het fijn eerst hier de vraag te stellen.
...
ik wil dus voorkomen dat ik kabels onder de vloer moet leggen vanuit de meterkast naar de woonkamer en de slaapkamer omdat je dit dan ziet…
appartement, 1 verdieping.