Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• snap jij het?
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-05 20:55
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand in mijn omgeving die verstand heeft van televisies dus hoop ik hier een antwoord te vinden op mijn vraag. ik heb er 2, maar ik doe ze maar even apart om het overzichtelijk te houden.

Ik heb net deze nieuwe OLED-televisie gekocht vanwege de vele positieve ervaringen en de goede prestaties. geweldige beelden en ben er erg content mee. alleen is er dit:

Als ik game (normale PS4, GTA Online), of films kijk (Netflix Premium Ultra HD) zie ik bij beeldvullende grote vlakken zwart, en bij gta altijd, geblokte overgangen naar zowel kleur als zwart, er zijn geen natuurlijke overgangen, behalve als het beeld vol met kleur is en als het overdag is. weet iemand hoe dit komt en of ik er eventueel wat aan kan doen?

Ik baal hier echt van en het haalt je echt uit de ervaring. vooral in combinatie met mijn andere vraag.

Ik hoor het graag!

Groet, Jean Pierre

Nonagon infinity opens the door!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True